ارتباط اسکایپی با ستاره ها، نقطه قوت مان بود

به گزارش تور بالی اندونزی، پیدا کردن انرژیک ترین فرد پشت صحنه ویژه برنامه یورو 2020 زیاد سخت نیست. محمدرضا احمدی با همان خنده های همیشگی و البته شوخی هایی که مختص پشت دوربین است، همه را سر کیف می آورد.

ارتباط اسکایپی با ستاره ها، نقطه قوت مان بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ،یک ایتالیایی تمام عیار که تا اینجای تورنمنت هرچه درباره تیم مانچینی گفته درست از آب درآمده. با محمدرضا احمدی دقایقی در پشت صحنه برنامه یورو 2020 صحبت کردیم:

فکر می کنی سال جاری ایتالیا قهرمان گردد؟

خیلی امیدوارم. ایتالیای مانچینی با اطمینان خاطر بازی می نماید و قرص تر از همواره است.

در کل یورو 2020 به لحاظ فوتبالی چطور بود؟

به لحاظ فوتبالی خوب بود. گرچه تیم هایی نظیر فنلاند یا مقدونیه حضور داشتند که خیلی مورد توجه مردم نبودند اما بازی های مجذوب کننده هم کم ندیدیم. مثل بازی آلمان - فرانسه، فرانسه - پرتغال، آلمان - پرتغال، اسپانیا - کرواسی، سوئیس - فرانسه، آلمان - انگلیس، ایتالیا - بلژیک و همین بازی نیمه نهایی ایتالیا - اسپانیا.

اتفاق شگفت انگیز این دوره از نظر شما کدام بود؟

به نظر من نوع برخورد و مدیریت سران یوفا و مقامات برگزاری یورو در خصوص حادثه ای که برای کریستین اریکسن دانمارکی رخ داد، بی نظیر بود. شاید اگر آن مسائل پزشکی نبود اریسکون در همان زمین فوتبال جان خودش را از دست می داد. آن فضای احساسی و آن تصاویر خبرهایی که در روزهای بعد آمد خیلی برای من تاثیرگذار بود.

و نتیجه ای که شما را بیش از همه سورپرایز کرد؟

بازی سوئیس - فرانسه. من واقعا فکر نمی کردم فرانسه بعد از زدن 3 گل، به آن شکل اسیر سوئیس گردد و از گردونه رقابت ها کنار برود.

این چندمین یورویی است که به اسم مجری تجربه می کنی؟

این سومین یورو است. 2012، 2016 و حالا هم 2020.

به نظرتان برنامه سال جاری یورو 2020 چه تفاوت هایی با برنامه های قبلی داشته؟

به هر حال هر دوره سعی می گردد یک سری فاکتورها به برنامه اضافه گردد. شاید یکی از فاکتورهایی که در برنامه یورو 2020 وجود دارد و قبلا به این مقدار پررنگ نبوده و مردم هم خیلی با آن ارتباط برقرار نموده اند همین ارتباط های اسکایپی با مربیان و ستاره های عظیم دنیای فوتبال است. اسون گوران اریکسن را به اسم یک تئوریسین عظیم دنیای فوتبال می شناسند که حرف های زیادی برای گفتن دارد، والتر زنگا برای خیلی ها یادآور خاطرات شیرین ایتالیا در جام جهانی 1990 است، پاتریک کلایورت هم همینطور. یا فیلیپ سندروس که روی خط برنامه فارسی صحبت کرد. میشائیل اسکیبه مربی عظیمی در فوتبال آلمان است که خودش 4 سال راهنمایی تیم ملی این کشور را عهده دار بود. اینها بخشی از ستاره هایی بودند که با حمایت شبکه سه و شخص آقای هاشمی که پای کار بودند، روی خط اسکایپ برنامه حاضر شدند و مستقیما با فوتبالدوستان ایرانی صحبت کردند. یکی از نقاط قوت برنامه ما همین بود و این اتفاق عظیمی است که حتی در زمینه اعتبار بخشیدن به کشور ما اهمیت دارد. از دیگر نقاط قوت برنامه هم باید به جوان بودن گروه اشاره نمود. امیدوارم این گروه جوان از این تجربه ارزشمند بتواند در برنامه های آینده به خوبی استفاده کند.

یکسری کارهای گرافیکی خوب هم دیده شد...

بله. این شماتیک های مجازی از اتفاقات مجذوب کننده برنامه سال جاری بود که خیلی هم مورد استقبال مردم نهاده شد. در کل به نظر من که تا به حال در 3 تورنمنت یورو افتخار حضور در ویژه برنامه های یورو را داشتم، فکر می کنم این دوره یک تورنمنت خوب به لحاظ برنامه سازی بود که سپری کردیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1900

به "ارتباط اسکایپی با ستاره ها، نقطه قوت مان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط اسکایپی با ستاره ها، نقطه قوت مان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید