گارسیا: بی استعداد دانستن ایتالیا تصوری اشتباه است

به گزارش تور بالی اندونزی، سرمربی فرانسوی پیشین تیم فوتبال رم می گوید آن دسته از کسانی که آتزوری را تیمی بدون بازیکنان بااستعداد می داند، در اشتباه هستند.

گارسیا: بی استعداد دانستن ایتالیا تصوری اشتباه است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، با وجود عملکرد خوب تیم ملی ایتالیا در دو بازی نخستش در یورو 2016 که با کسب دو برد متوالی صعودش به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم اول گروه E را قطعی نموده است، هنوز هم بسیاری معتقدند که ایتالیا تیمی نیست که بتواند روی مهارت های انفرادی بازیکنانش حساب کند. روی گارسیا، سرمربی پیشین تیم فوتبال رم که شناخت کافی از فوتبال ایتالیا دارد، اما طور دیگری فکر می نماید.

گارسیا در گفت و گو با نشریه گاتزتا دلواسپورا گفت: ایتالیا تیمی منسجم است. سازمان دهی که آنتونیو کونته در این تیم انجام می دهد واضح و بر پایه یک خط دفاع قدرتمند و باتجربه است. البته گفتن اینکه ایتالیا تیمی بدون استعداد است هم اشتباه است. اتفاقاً به نظر من آتزوری تیمی پرمهره است، ضمن اینکه من در این تیم لذت کارگروهی و اتحاد را می بینم و تأثیر آن هم بر عملکرد تیم مشهود است. بسیاری از بازیکنان ایتالیا فرصت بیشتری برای استراحت کردن دارند، چون صندلی آنها در صدر جدول گروه E پیش از این قطعی شده است.

سرمربی فرانسوی پیشین رم درباره مدعیان قهرمانی این دوره رقابت های یورو 2016 نیز بیان کرد: به نظر من بلژیک، قوی ترین تیم این دوره از رقابت هاست، همان طور که در ابتدای مسابقات بود. کرواسی هم البته تیم قدرتمندی نشان داده است. اسپانیا و آلمان تیم های قدرتمندی هستند، اما هنوز برای ارائه قضاوت نهایی درباره فرانسه زود است.

گارسیا در سرانجام تأکید کرد از اینکه چهار تیم سوم از گروه های شش گانه یورو به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا می نمایند، راضی نیست. او بیان کرد: من این را که تقریباً تمام تیم های سوم می توانند به مرحله یک شانزدهم نهایی راه پیدا نمایند، دوست ندارم. این شیوه برگزاری رقابت ها عملاً مرحله گروهی را بی معنا جلوه می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 672

به "گارسیا: بی استعداد دانستن ایتالیا تصوری اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: بی استعداد دانستن ایتالیا تصوری اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید