ارتفاع برف در گردنه های چهارمحال و بختیاری به 25 سانتی متر رسید

به گزارش تور بالی اندونزی، معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهار محال و بختیاری ارتفاع کنونی برف در چلگرد شهرستان کوهرنگ را 14 سانتی متر گفت و گفت: در گردنه ها این میزان تا 25 سانتی متر هم می رسد و تردد در این مناطق تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

ارتفاع برف در گردنه های چهارمحال و بختیاری به 25 سانتی متر رسید

مهرداد قطره در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در روز گذشته در سطح استان، اظهار کرد: همان گونه که انتظار می رفت بیشترین فعالیت های این سامانه بارشی در غرب استان و در منطقه کوهرنگ رخ داد و میزان بارش به 29 میلی متر رسید.

وی در خصوص میزان بارش ها در مناطق مختلف استان، توضیح داد: میزان بارش در 24 ساعت گذشته در شهرکرد 6 میلی متر، در سامان 19 میلی متر، سورشجان 15 میلی متر، لردگان 2 میلی متر، فارسان 11 میلی متر، فرخشهر و بلداجی 3 میلی متر، اردل 6 میلی متر، شلمزار 11، مالخلیفه 5 و پل زمان خان 6 میلی متر بوده است.

قطره با بیان این که سامانه مذکور در بروجن بارشی را به دنبال نداشته است، افزود: میانگین کل بارش استان از ابتدای سال زراعی جاری به 216 میلی متر رسیده است که در مقایسه با میانگین نرمال بلند مدت در وضعیت خوبی قرار داریم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان ارتفاع کنونی برف را در چلگرد 14 سانتی متر بیان کرد و گفت: در گردنه ها این میزان تا 25 سانتی متر هم می رسد و تردد در این مناطق تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: سامانه مذکور در حال عبور در استان است و انتظار کاهش دما را برای فردا داریم.

قطره از ورود سامانه دیگری از اواخر وقت فردا به استان اطلاع داد که به ویژه مناطق غربی را تحت تأثیر قرار خواهد داد اما انتظار بارش قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 170

به "ارتفاع برف در گردنه های چهارمحال و بختیاری به 25 سانتی متر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتفاع برف در گردنه های چهارمحال و بختیاری به 25 سانتی متر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید