تور فرانسه: از تماشا جاذبه های تولوز فرانسه سیر نمی شوید!

به گزارش تور بالی اندونزی، جاذبه های تولوز فرانسه

کشور فرانسه پر از جاذبه های متعدد و مجذوب کننده است که هر کدام در شهرهای مختلف آن قرار گرفته اند. شهر تولوز فرانسه که به عنوان مرکز منطقه جنوب غربی فرانسه شناخته می گردد از شهرهای زیبای فرانسه است. جاذبه های تولوز فرانسه نشسته در کنار بانک رودخانه گارون (Garonne) بسیار مشهور هستند و از افتخارات این شهر، خدمت به عنوان مقر مطالعات فضایی قاره اروپاست. این شهر، مکانی عالی برای بازدید کشور فرانسه با جاذبه های متعدد است. مجله خبرنگاران برای آشنایی بیشتر شما گردشگرانی که به سفر فرانسه فکر می کنید، جاذبه های تولوز فرانسه را معرفی نموده و راجع به هر یک توضیح مختصری می دهد. کلیساها، موزه ها و باغ های بی شماری در تولوز وجود دارد که آن را تبدیل به یک شهر باورنکردنی می نماید. فهرست ما را بخوانید تا برترین جاذبه ها و کارها را برای تماشا و انجام در تولوز ببینید.

تور فرانسه: از تماشا جاذبه های تولوز فرانسه سیر نمی شوید!

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

باسیلیکای سنت سرنین | Basilica of Saint Sernin

این باسیلیکا، مهم ترین کلیسا و شاید مهم ترین در میان جاذبه های تولوز فرانسه محسوب می گردد. این بنای بزرگ برجسته در شهر تولوز است و اغلب به عنوان یکی از بزرگترین کلیساهای فرانسه از آن نام برده می گردد. این کلیسای تاریخی به راحتی برای تمام افراد و گردشگران قابل دسترس است. چرا که فقط با یک پیاده روی پنج دقیقه ای از میدان شهر می توانید به ورودی این کلیسای جامع برسید. کلیسایی که قطعا ارزش بازدید را دارد. معماری باسیلیکای سنت سرنین فوق العاده و طراحی داخلی و هنرهای فضایی درون آن، خیره نماینده است. هنگامی که کلیسا شلوغ نباشد، یک راهنمای خوب را برای شنیدن همه چیز در خصوص تاریخ شگفت انگیز این بنا بگیرید. با راهنما همراه باشید تا بتوانید در حین تماشای نماهای زیبای دورن باسیلیکا راجع به گذشته این بنا نیز بدانید. راهنماهای انگلیسی زبان نیز می توانید پیدا کنید. در غیر این صورت می توانید فایل های صوتی راجع به بنا را گرفته و گوش دهید.

  • ساعت بازدید: ساعت 8:30 صبح تا 7:00 بعد از ظهر در روزهای دوشنبه تا یکشنبه هر هفته
  • آدرس: 13 میدان سنت سرنین تولوز، فرانسه.

کاپیتول دو تولوز | Capitole de Toulouse

کاپیتول دو تولوز، میدانی در میانه شهر تولوز است. قطعا در معرفی جاذبه های تولوز فرانسه نباید نام این میدان را از قلم انداخت. این میدان پر جنب و جوش دقیقا در جایی قرار گرفته است که هر کسی که وارد آن می گردد، احساس کند وارد خانه ای در تولوز شده است. چرا که در کاپیتول دو تولوز می توانید تمام مردم را در کنار یکدیگر تماشا کنید. در این میدان بزرگ تمام جشن ها، مراسمات و اتفاقات درون شهر تولوز رخ می دهد و مدام در جریان است. به عنوان نمونه، بازار کشاورزان، نمایشگاه های هنری در یک فضای سرپوشیده و حتی مراسم های عروسی در این میدان برگزار می گردد. این میدان را، مغازه های کوچکی برای خرید و بعلاوه کافه ها و رستوران های متعدد برای صرف غذا، احاطه کرده است. خانه اپرا و شهرداری نزدیک به این میدان بوده، بنابراین فعالیت همواره در اینجا وجود دارد. مردم تولوز حتی به جای تماشای تلویزیون به میدان می آیند. زیرا شما هرگز نمی دانید که چه چیزی را در اینجا خواهید دید.

  • برترین ساعات بازدید: اواخر بعد از ظهر و یا در زمان های صرف شام
  • آدرس: میدان شارل دوگل تولوز، فرانسه.

موزه آگوستین | Musée des Augustins

موزه آگوستین در واقع به عنوان موزه هنرهای زیبا مشغول به فعالیت است و کارهای هنری بسیاری از هنرمندان در این حوزه را به معرض عموم می گذارد. اگر شما عاشق هنر هستید، این موزه دارای همه آثاری است که می توانید تماشا آن را آرزو کنید. مجسمه ها، نقاشی ها و مجموعه ها و کلکسیون های باارزشی در این موزه قرار داده اند. بنابراین می توانید از مهم ترین جاذبه های تولوز فرانسه از موزه آگوستین نام ببرید. از سبک های هنری درون موزه می توان به سبک های رمانسک، گوتیک و رنسانس در قرن های مختلف، نام برد که آثاری از هر یک از این سبک ها و دوره ها برایتان به نمایش گذاشته شده است و حتی آثاری از هنر مدرن در قرن بیستم نیز، وجود دارد.

این موزه در کنار صومعه و کلیسای آگوستینز قرار گرفته است که خود کلیسایی زیبا، احاطه شده با باغ ها و با معماری منحصر به فرد است. این مجموعه از جاذبه های تولوز فرانسه است که همه چیز آن، از نماهای بیرونی گرفته تا نماهای داخل و در مجموع کل ساختمان، همه بسیار نفیس ساخته شده اند. در این موزه ورکشاپ های هنری متعدد و کلاس هاس هنری هم برگزار می گردد.

  • ساعت های بازدید: ساعت 10 صبح تا 6:00 بعد از ظهر- از روز چهارشنبه تا دوشنبه
  • آدرس: 21 رو دو متیس تولوز، فرانسه.

موزه تاریخ طبیعی تولوز | Muséum dhistorie Naturelle de Toulouse

موزه تاریخ طبیعی یکی از جاذبه های تولوز فرانسه است که ارزش تماشا دارد. اگر به تاریخ طبیعی یا موزه ها علاقه دارید، به تماشا این موزه بروید. تولوز خانه ای برای بسیاری از موزه های فرانسه است که بیشتر آن ها به هنر و تاریخ شهر می پردازند. این که در خصوص فرهنگ شهر تولوز یاد بگیریم موضوعی فوق العاده است اما چرا دامنه بازدیدهایمان را توسعه ندهیم؟ موزه تاریخ طبیعی، برترین مکان برای یادگیری در خصوص رابطه بین طبیعت و انسان، تکامل و زمین است. تاریخچه انسان را در موزه تاریخ طبیعی تولوز دنبال کنید و با نگاهی به آنچه که در گذشته وجود داشته و اتفاقاتی که افتاده است، بر اطلاعات عمومی مان بیفزاییم.

  • ساعات بازدید: ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر روزهای سه شنبه تا یکشنبه
  • آدرس: خیابان 35 گوستدو تولوز.

پل ونت نوف | Pont Neuf

ونت نوف، پل شهر تولوز بر روی رودخانه شهر است. این پل، از قدیمی ترین جاذبه های تولوز فرانسه است که در قرن شانزدهم میلادی ساخته شده و به خاطر نماهای زیبایش محبوبیت دارد. بسیاری از مردم اغلب از روی آن عبور می نمایند. بر روی پل قدم می زنند یا دوچرخه سواری می نمایند. در کنار پل حقایق تاریخی درباره ساخت آن نوشته شده که می توانید از روی تابلو بخوانید. این پل در سراسر رودخانه گارون واقع شده است که حدود 375 مایل طول دارد و چندین شهر را به هم متصل می نماید و رودخانه هم، در کنار پل جاذبه های فراوانی برای سرگرم شدن و سرگرمی برایتان دارد. خود را با سوار شدن به قایق های الکتریکی یا قایق های پارویی سرگرم کنید. نورپردازی که در طاق های زیر پل اجرا شده، نمای پل را زیباتر کرده است.

  • آدرس: پل ونت نوف، تولوز فرانسه.

باغ های ژاپنی تولوز | Jardin Japonais

در سفر به فرانسه و شهر تولوز، سکوت و آرامش عجیبی را در باغ های ژاپنی آن پیدا خواهید کرد. این باغ های صلح آمیز در شیوه ذن ساخته شده اند. پیاده روی و لذت بردن از عطر گل های زیبا به همراه پل قرمز رنگ با شکل هلالی ماه، باغ سنگی، غرفه چای و بسیاری از کردهای باغ های ژاپنی را در فرانسه می توانید تجربه کنید. در این مکان بیشتر تامل و تعمق کنید. به درختان یا درون دریاچه نگاه کنید، انواع حیوانات وحشی را در این مکان ها مشاهده خواهید کرد. حیواناتی همچون ماهی کوی، لاک پشت، قورباغه ها و پرندگان متعددی در این باغ زندگی می نمایند. بسیاری از نیمکت ها و جایگاه ها برای نشستن مناسبند و به شما اجازه می دهند تا بیشتر با تفکر ذن و بازتاب کردهای طبیعت در باغ آشنا شوید.

  • ساعت بازدید: ساعت 7:45 صبح تا 9:00 بعد از ظهر در روزهای دوشنبه تا یکشنبه.
  • آدرس: بلوار شماره 19 خیابان لاسکراسس Lascrosses تولوز، فرانسه.

بنیاد بمبرگ | Foundation Bemberg

واقع در هتل داسزات dAssézat، بوده و در ساختمانی مربوط به یک کاخ قرن شانزدهم میلادی می توانید این بنیاد را پیدا کنید. این خانه، مجموعه شخصی جرج بمبرگ (Georges Bemberg)، یک شخص آرژانتینی ثروتمند که در فرانسه زندگی می کرده است را در بر دارد. در این کلکسیون کارها و طرح هایی همچون نقاشی ها، طراحی ها و مجسمه های بی نظیر و تاریخی قرار گرفته است. بعلاوه مبلمان و کتاب های قدیمی وجود دارد که خود تحسین برانگیز هستند. کارهای برجسته هنری بعضی از معروف ترین هنرمندان از دوره های امپرسیونیست و پست امپرسیونیست را در بنیاد بمبرگ می توانید ببینید. بنابراین در میان جاذبه های تولوز فرانسه تماشا این مجموعه را به شما پیشنهاد می دهیم. به معماری بنا و ساختمان آن هم دقت کنید.

  • ساعت های بازدید: 10:00 صبح تا 12:30 ظهر و بعد از آن، ساعت 1:30 تا 6:00 بعد از ظهر در روزهای سه شنبه تا یکشنبه.
  • آدرس: میدان داسزات تولوز، فرانسه.

در مجموع جاذبه های تولوز فرانسه برای بازدید بسیار زیاد بوده و ما در این مطلب تنها به چند مورد از آن ها پرداخته ایم. جاذبه هایی همچون تئاتر دو کاپیتول، موزه سنت ریموند و صومعه کوونت د جاکوبینز از دیگر مکان های تماشای این شهر هستند. اگر قصد سفر به فرانسه و در نهایت تولوز را دارید، می توانید از سایل یا اپلیکیشن خبرنگاران بلیط هواپیما بخرید یا اینکه رزرو هتل خود را انجام دهید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2123

به "تور فرانسه: از تماشا جاذبه های تولوز فرانسه سیر نمی شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: از تماشا جاذبه های تولوز فرانسه سیر نمی شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید