اصرار تن هاگ بر ماندن رونالدو در منچستر

به گزارش تور بالی اندونزی، اریک تن هاگ گفت: می خواهم رونالدو در تیم بماند و روی او برنامه ریزی کرده ام.

اصرار تن هاگ بر ماندن رونالدو در منچستر

منچستر یونایتد با نتیجه یک-صفر مقابل ساوتهمپتون در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسید.

در این بازی اریک تن هاگ، سرمربی شیاطین سرخ، بار دیگر کریستیانو رونالدو را نیمکت نشین کرد و او را در دقیقه 68 به جای جیدن سانچو به میدان فرستاد. ضمن اینکه کاسمیرو، ستاره برزیلی تازه یونایتد هم در دقیقه 80 اولین بازی اش را برای این تیم انجام داد. برونو فرناندش در دقیقه 55 تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. به این ترتیب دومین پیروزی متوالی منچستریونایتد پس از برد خانگی هفته گذشته شان برابر لیورپول به دست آمد و این تیم با 6 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

اریک تن هاگ در پایان بازی گفت: نیمه اول سه شانس خوب گلزنی داشتیم و از شکل بازی تیم راضی بودم. تیم همانطوری بازی می کرد که دوست داشتم. با پاسکاری های زیاد و ارسال توپ های بلند به کناره ها سعی داشتیم موقعیت گل خلق کنیم. معتقدم هنوز می توانیم بهتر شویم و کنترل بیشتری روی توپ و میدان داشته باشیم. روز به روز بهتر می شویم و فاصله زیادی با تیم ایده آلم نداریم.

تن هاگ در مورد گل برونو گفت: گل بسیار خوبی زد، ولی گل نتیجه تلاش تیمی بود. این اولین گل فصل برونو بود و برایش خوشحالم. ضربه تمام کننده او عالی بود.

مربی هلندی در مورد جدایی احتمالی رونالدو و احتمال خرید های تازه هم گفت: می خواهم رونالدو بماند. نمی توانم در مورد رونالدو چیزی را با اطمینان بگویم، اما روی رونالدو برنامه ریزی کردیم و پایبند به برنامه خود هستیم. ما اگر بازیکن خوبی در دسترس باشد، برای خرید او اقدام خواهیم کرد البته نه برای پست مهاجم. تا ثانیه پایانی جابجایی، همه چیز را تحت نظر خواهیم داشت.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2270

به "اصرار تن هاگ بر ماندن رونالدو در منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار تن هاگ بر ماندن رونالدو در منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید