تور ارزان دبی: افتتاح موزه مادام توسو در دبی ؛ اولین شعبه در خاورمیانه

به گزارش تور بالی اندونزی، موزه مادام توسو دبی به طور رسمی روز پنجشنبه 14 اکتبر 2021 میلادی افتتاح می گردد و بعضی از مشهورترین چهره های دنیا را در قالب مجسمه های مومی با خود به همراه می آورد.

تور ارزان دبی: افتتاح موزه مادام توسو در دبی ؛ اولین شعبه در خاورمیانه

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

موزه مادام توسو که از جاذبه های گردشگری مشهور دنیا در زمینه مجسمه های مومی به شمار میرود، اولین موزه خاورمیانه خود را در دبی افتتاح می نماید! بیست وپنجمین موزه مادام توسو به عنوان موزه ای ثابت و دائمی برای اولین بار در 14 اکتبر 2021 میلادی (22 مهر 1400) در جزیره بلو واترز دبی درهای خود را به روی عموم باز خواهد نمود.

موزه مادام توسو در کنار عین دبی، بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا، قرار گرفته است که به زودی افتتاح می گردد و انتخابی عالی برای گردشگران است تا با یک تیر دو نشان بزنند و از مجذوب نماینده ترین جاهای دیدنی دبی بازدید نمایند.

در حال حاضر تعداد محدودی بلیط برای پیش نمایش موزه در تاریخ هشت و 9 اکتبر (16 و 17 مهر) به فروش می رسد که قیمت آن برای بزرگسالان معادل 135 درهم (37 دلار)، برای بچه ها سه تا 11 سال معادل 110 درهم (30 دلار) و برای بچه ها زیر سه سال رایگان است. بعلاوه بلیط های دیگری برای روز 14 اکتبر (22 مهر) مصادف با شروع به کار رسمی این موزه فروخته می گردد.

این موزه از هفت اتاق متفاوت با مضمون مختلف تشکیل شده است که از چهره های مشهور بین المللی تا خواننده های پاپ و ستاره های ورزشی را در بر می گیرند. کل مجموعه مادام توسو دبی شامل مجسمه 60 چهره مشهور از جمله 16 شخصیت تازه از خاورمیانه نظیر بلقیس فتحی، محمد عساف، مایا دیاب و نانسی عجرم است که اخیرا مشهور شده اند. چهره های معروفی که ممکن است در مادام توسو دبی بشناسید، عبارت اند از کانر مک گرگور، کایلی جنر، ملکه الیزابت دوم، کریستیانو رونالدو، جاستین بیبر، کارا دلوین، ویکتوریا بکهام، آدری هپبورن، لوئیس همیلتون و بسیاری دیگر که برای بازدیدنمایندگان مجذوب نمایندهیت زیادی خواهد داشت.

برترین بخش موزه را می توان اتاق پارتی دانست که نه تنها می توان با مجموعه ای از ستارگان فیلم ها و نوازندگان بین المللی عکس سلفی گرفت؛ بلکه امکان پایکوبی با دی جی زنده نیز وجود دارد.

این اولین باری است که این جاذبه نمادین پس از افتتاح در شهرهایی مانند هالیوود، نیویورک، لندن، سیدنی، لاس وگاس، آمستردام، توکیو و بسیاری دیگر به خاورمیانه راه می یابد. مادام توسو همواره سرگرمی سرگرم نماینده ای برای همه سنین بوده است و نسخه دبی مطمئنا از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

منبع: کجارو / dubaitravelplanner.com
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2198

به "تور ارزان دبی: افتتاح موزه مادام توسو در دبی ؛ اولین شعبه در خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: افتتاح موزه مادام توسو در دبی ؛ اولین شعبه در خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید