امید رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به بازگشت طرفداران به استادیوم ها از ماه آینده

به گزارش تور بالی اندونزی، بالاترین مقام اجرایی فوتبال در کشور ایتالیا امیدوار است که بتواند مجوز برگرداندن طرفداران به ورزشگاه ها را برای ماه میلادی آینده بگیرد.

امید رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به بازگشت طرفداران به استادیوم ها از ماه آینده

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می گوید امید دارد که استادیوم های فوتبال در این کشور در ماه جولای (11 تیر تا 11 مرداد) با نیمی از گنجایش شان آماده پذیرایی از طرفداران باشند.

به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا، مسابقات فوتبال در این کشور سه ماه به حالت تعلیق در آمده بود و شب گذشته (آدینه) با ملاقات تیم های یوونتوس و میلان در جام حذفی، این مسابقات از سر گرفته شد، اما بدون حضور تماشاگر. گراوینا اما امیدوار است که از ماه آینده به تیم ها اجازه داده گردد که به اندازه نیمی از گنجایش استادیوم های شان بلیت فروشی نمایند.

گراوینا با اشاره به بازی افتتاحیه رقابت های یورو 2020 که پیش از شیوع کرونا قرار بود شب گذشته در شهر رم میان تیم های ملی ایتالیا و ترکیه برگزار گردد و به سال آینده موکول شد، به رادیو دی جی ایتالیا گفت: من دیشب دوباره توانستم احساس سرخوشی را تجربه کنم (به بهانه از سر گرفته شدن مسابقات فوتبال در ایتالیا) و به این فکر می کردم که چه تقارن زمانی جالبی شده است. شب گذشته شبی بود که قرار بود ایتالیا و ترکیه در رم بازی افتتاحیه یورو 2020 را انجام دهند. از سر گرفته شدن مسابقات فوتبال برای مجموعه ما و برای طرفداران یک افتخار عظیم است. ما در تمام طول این جهت ثابت قدم و متوازن بودیم و همه جوانب را در نظر گرفتیم. همین مسئله هم سبب شد که به هدفی عظیم دست پیدا کنیم. قدمی که روز گذشته برداشتیم، آخرین مرحله برای برطرف شک و شبهات درباره سرنوشت فصل متوقف شده فوتبال مان بود.

گراوینا اضافه کرد: من اکنون بسیار خوشحالم. حالا فقط یک قطعه دیگر از این پازل کم است، حضور طرفداران در استادیوم ها. امیدوارم که بتوانیم در اوایل ماه جولای، به اندازه نیمی از ظرفیت استادیوم ها، طرفداران را هم برگردانیم. اگر این اتفاق هم رخ دهد، یعنی اینکه از آخرین محدودیت ها و روزهایی تاریک عبور نموده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1161

به "امید رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به بازگشت طرفداران به استادیوم ها از ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به بازگشت طرفداران به استادیوم ها از ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید