تور ایتالیا: وعده جالب دوناروما برای آشتی با طرفداران میلان

به گزارش تور بالی اندونزی، سنگربان تیم فوتبال پاری سن ژرمن برای آشتی با طرفداران تیم سابقش راه چاره جالبی پیدا نموده است.

تور ایتالیا: وعده جالب دوناروما برای آشتی با طرفداران میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، با وجود هو شدن از سوی طرفداران میلان در شب مصاف تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، جان لوئیجی دوناروما همچنان دوست دارد که با آنها رابطه ای محبت آمیز داشته باشد.

میلانی ها از دوناروما به خاطر رها کردن این تیم در انتها فصل گذشته و رفتن به پاری سن ژرمنی که به او حقوقی بالاتر پیشنهاد کرد، شدیداً کینه به دل گرفته اند و چندی پیش که او برای اولین بار پس از ترک روسونری به میلان برگشت، نه تنها در سطح شهر برایش بنری بزرگ برای اعلام انزجارشان از او نصب کردند بلکه در استادیوم سن سیرو و حین بازی آتزوری و اسپانیا هم بارها او را هو کردند.

دوناروما اما در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی ایتالیایی تأکید کرد که هنوز عاشق روسونری است و برای اثبات آن هم حاضر است خالکوبی موقت باشگاه میلان روی دست راستش را دائمی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1985

به "تور ایتالیا: وعده جالب دوناروما برای آشتی با طرفداران میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: وعده جالب دوناروما برای آشتی با طرفداران میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید