برگزاری جشنواره ورزشی روز ارتش به صورت مجازی، طرح ورزش در خانه اجرا می گردد

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش از برگزاری جشنواره ورزشی روز ارتش به صورت مجازی اطلاع داد.

برگزاری جشنواره ورزشی روز ارتش به صورت مجازی، طرح ورزش در خانه اجرا می گردد

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن روز ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ابتدا به همه آنهایی که عزیزان خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند، تسلیت عرض می کنم. همه جامعه از این موضوع دچار آسیب شده اند، از جمله ارتش که 2 روز قبل آقای حاج رسولی از قهرمانان مسابقات ارتش های دنیا به دلیل کرونا فوت کرد.

وی اضافه کرد: همه ساله در این ایام درگیر برگزاری جشنواره ورزشی روز ارتش بودیم، اما سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا فرصت برای برگزاری این جشنواره فراهم نشد. بر همین اساس سال جاری به سراغ فعالیت های ورزشی در خانه با اجرای طرح ورزش در خانه رفتیم که سربازان و همه اعضای خانواده ارتش و نیروهای مسلح می توانند در آن شرکت نمایند.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در شرح اجرای این طرح گفت: مورد اول مربوط به انجام فعالیت های ورزشی به صورت خانوادگی است و به بهترین فیلم هایی که در مدت یک دقیقه ارسال گردد هدایایی تعلق خواهد گرفت. مورد دوم انجام این فعالیت های ورزشی به صورت انفرادی است و به بهترین فرد از اعضای ارتش و نیروهای مسلح و خانواده هایشان که بتواند حرکت ابتکاری و خارق العاده ای انجام دهد، پس از داوری جوایزی اهدا می گردد.

وی ادامه داد: همچنین از 27 فروردین تا اول اردیبهشت هر روز یک مسابقه اطلاعات ورزشی برگزار می گردد. مسابقه نقاشی برای بچه ها زیر 10 سال و مسابقه عکاسی ورزشی هم انجام خواهد شد. همه نفراتی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند، باید فیلم ها و عکس های خود به آدرس https:، ، t.me، family-artesh بفرستند.

فولادی بیان کرد: امیدواریم از جشنواره سال جاری استقبال خوبی صورت بگیرد. این نخستین تجربه در برگزاری جشنواره به صورت مجازی است و قصد داریم چنین شرایطی را چندین بار در سال اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 959

به "برگزاری جشنواره ورزشی روز ارتش به صورت مجازی، طرح ورزش در خانه اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره ورزشی روز ارتش به صورت مجازی، طرح ورزش در خانه اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید