بهترین جودوکاران به سنگاپور اعزام می شوند

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران : دبیر فدراسیون جودو گفت: با برگزاری رقابت های انتخابی درون اردویی به دنبال انتخاب بهترین نفرات برای حضور در پیکارهای کاتای قهرمانی آسیا در سنگاپور هستیم.

بهترین جودوکاران به سنگاپور اعزام می شوند

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

مهدی درخشنده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: اسفند ماه امسال رقابت های قهرمانی کاتای آسیا را پیش رو داریم به همین دلیل اردوهای تیم ملی در این بخش به صورت کاملا جدی زیر نظر مربیان و البته داود میقانی (مسئول تیم کاتا) در حال پیگیری است. خوشبختانه بچه ها از آمادگی خوبی برخوردار ند و فکر می کنم تا زمان اعزام حسابی آماده شوند.

دبیر فدراسیون جودو ادامه داد: آدینه گذشته یک دور رقابت انتخابی درون اردویی در سالن کبکانیان برگزار کردیم تا کم کم به ترکیب اعزامی نزدیک شویم. البته در ادامه تمرینات و در فرصت باقیمانده نیز باز هم از این رقابت ها خواهیم داشت تا بهترین نفرات جواز حضور در سنگاپور (محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا) را پیدا نمایند.

درخشنده در خصوص برگزاری دومین مرحله از پیکارهای قهرمانی نوجوانان بانوان کشور نیز توضیح داد: روز آدینه در سالن افراسیابی این پیکارها با حضور بیش از 20 استان به انجام رسید و مسئولین برگزاری در گزارشی که به فدراسیون داشتند، اظهار کردند که سطح این رقابت ها بسیار بالا بوده است. این موضوع امیدواری فدراسیون را برای نتیجه گیری در رقابت های بانوان که پیش روی تیم های ملی این بخش است، بیشتر می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 304

به "بهترین جودوکاران به سنگاپور اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جودوکاران به سنگاپور اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید