بهره برداری از 7 طرح خدماتی در شهر انابد بردسکن

به گزارش تور بالی اندونزی، همزمان با آخرین روز از هفته دولت، 7 طرح خدماتی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در شهر انابد بردسکن مورد بهره برداری قرار گرفتند.

بهره برداری از 7 طرح خدماتی در شهر انابد بردسکن

به گزارش خبرنگار از ، ابوالفضل رضایی شهردار شهر انابد بردسکن گفت: 7 طرح خدماتی شامل ساختمان اداری شهرداری، پروژه های زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر شهری در شهر انابد بردسکن با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

او از اجرای پروژه محوطه سازی و اجرای دیوار کشی ساختمان شهرداری و سالن آمفی تئاتر و بولوار و میدان ورودی شهر و پارک زائر اطلاع داد و اضافه کرد: با تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی و حمایت مسئولان امیدواریم این پروژه ها تا دهه مبارک فجر تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرند.

در این مراسم مجتبی شاکری فرماندار بردسکن با تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ضمن تشکر از زحمات و خدمات مهندس رضایی شهردار انابد و تبریک به اعضای شورای اسلامی دور ششم شورای شهر گفت: انابد دروازه خراسان رضوی و در جهت زائران و مسافران علی ابن موسی الرضا (ع) نهاده شده است و حقیقتا از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی از جمله آستان قدس رضوی و معادن برخوردار است.

او با بیان اینکه بدون مشارکت و حضور مردم امکان توسعه وجود ندارد، اضافه کرد: مسئولان و اعضای شورای اسلامی باید در اجرای پروژه ها نگاهی توسعه محور و عدالت گونه داشته باشند و تمامی نقاط شهر را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار بردسکن ادامه داد: در طول هفته دولت 51 پروژه با اعتبار 76 میلیار تومان در سطح بردسکن افتتاح و مورد بهره برداری نهاده شد که 75 درصد اعتبارات این پروژه ها در نقاط روستایی بود.

شاکری با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در پیک پنجم بررعایت دستور العمل های بهاشتی تاکید و بیان نمود: امروز برترین هدیه مردم به کادر خسته درمان استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است که می طلبد همه به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند چرا که این بیماری با هیچ کس شوخی ندارد و امروز متاسفانه شاهد عادی انگاری در سطح جامعه هستیم و ضریب استفاده از ماسک در شهرستان به کمتر از 30 درصد رسیده است که می طلبد مردم و اصناف همچون پیک های گذشته برای عبور از این پیک همراهی داشته باشند.

در ابتدای این مراسم مسئولان شهرستان بردسکن و شهر انابد با حضور در مزار دو شهید گمنام، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل یاد و خاطره این دو شهید و دیگر شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

/ و. ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1917

به "بهره برداری از 7 طرح خدماتی در شهر انابد بردسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 7 طرح خدماتی در شهر انابد بردسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید