به زیباترین مقاصد گردشگری زمستان سفر کنید!

به گزارش تور بالی اندونزی، در حالیکه کریسمس سفید می تواند جادویی باشد، هیچ چیز بهتر از رها شدن از ژاکت های زمستانی، پوشیدن لباس خنک در سردترین ماه های سال و سفر به بهترین مقاصد گردشگری زمستان نیست. از شن های سفید سواحل اقیانوس آرام جنوبی تا خط ساحلی خیره کننده اقیانوس هند، مکان های بسیار زیبایی برای دیدن وجود دارند که در ادامه این مطلب، قصد داریم به معرفی 10 مقصد از زیباترین مقاصد گردشگری زمستان برای فرار از سرمای هوای زمستان بپردازیم. پس، با خبرنگاران همراه باشید.

به زیباترین مقاصد گردشگری زمستان سفر کنید!

از سفر با تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

پلی نزی فرانسه

شما بین نیمه راه کالیفرنیا و استرالیا بهشت را پیدا خواهید کرد، یک هزار جزیره که بیشتر از دو هزار مایل در وسط اقیانوس آرام جنوبی کشیده شد. پلی نزی فرانسه فقط در کلمات بسیار زیبا بوده و شامل تالاب های بسیار شفاف هست که در زمستان میانگین حرارت 79 درجه فارنهایت داشته و توسط بعضی از بزرگترین سواحل دنیا احاطه شده اند.

مکزیک

دما در سراسر مکزیک یکسان است اما به طور کلی، مناطق گردشگری دارای دو فصل هستند: فصل بارانی و فصل خشک. در بیشتر کشور، فصل بارانی از ماه می تا اکتبر است. برای آب و هوای زمستانی خوب، بهترین انتخاب شما شبه جزیره یوکاتان مکزیک و ناحیه ساحلی اقیانوس آرام از زیباترین مقاصد گردشگری زمستان بوده که به عنوان ریویرا مکزیک شناخته می گردد. در طول روز شما در این ناحیه آب و هوایی تا هشتاد درجه را می بینید که در طول شب تا حدود 60 می رسد.

باهاما

در کل طول سال دمای هوا در باهاما بین هفتاد و پنج تا هشتاد است، بنابراین معمولاً همواره زمان خوبی برای رفتن است. گفته می گردد، فصل طوفان از جولای تا اکتبر در نوسان است، بنابراین اگر می توانید بهتر است در این زمان ها از رفتن به این منطقه اجتناب کنید. بهترین زمان سفر از نوامبر تا اواسط آوریل است.

استرالیا

آن پایین تابستان است! یکی از مکان های مورد علاقه من در دنیا و محل تولد بلوند آبرود، استرالیا فرار نهایی از زمستان است. استرالیا دارای نقاط دنیاگردی بسیار زیادی از سدها و صخره های زیر دریایی بزرگ تا فرهنگ متنوع ملبورن تا مناظر سنتی سیدنی هست.

بالی

بالی در ژانویه نیمه بارانی بوده و سردترین زمان سال است. در این زمان گردشگران بر بالای بریدگی بر روی سواحل غربی موج سواری می نمایند، در حالیکه ممکن است بعضی از بارندگی های کوتاه را مشاهده کنید که به سرعت رد می شوند. باید بدانید که آن ها واقعاً تاثیری بر برنامه های شما نمی گذارند.

تایلند

زمستان زمانی مناسب برای گشت و گذار در تایلند است. بانکوک می تواند به درجه حرارت بسیار بالای دیوانه نماینده ای در طول تابستان برسد، اما در دسامبر بالاترین مقدار معمول دما هشتاد درجه است. در طول خط ساحلی، آب و هوای عالی را در تمام سال پیدا خواهید کرد، بنابراین هنوز زمان مناسبی برای رفتن به سواحلی مانند کولانتا و کوچانگ است.

آفریقای جنوبی

آب و هوا در ساحل جنوبی آفریقا معتدل است، ولی زمستان می تواند بارانی باشد. از آنجایی که کشور در نیم کره جنوبی واقع است، زمستان آفریقای جنوبی از ماه ژوئن تا سپتامبر ادامه دارد و در تابستان، بهترین مکان ها برای سفر، کیپ تاون و ژوهانسبورگ هستند.

مالدیو

فصل بارانی در اواسط ماه دسامبر به سرانجام می رسد و درست زمانی است که هوا بسیار شگفت انگیز می گردد. مالدیو که بهترین مکان برای کریسمس و سال نو است، غواصی و سواحل آن کاملاً درجه یک بوده و یک مکان رویایی برای عکاسی است.

مراکش

این کشور آفریقای شمالی دارای نقاط خیره نماینده بسیاری برای گردشگری است. بسیاری از آنها مانند بیابان های ساهاری، در طول تابستان غیرقابل تحمل هستند، چون درجه حرارت بیش از 100 درجه است. بازدید در طول زمستان به این معنی است که شما مجبور نیستید در دمای هفتاد درجه در مراکش و در سراسر بیابان داشته باشید، بنابراین می توانید بدون محدودیت سیاحت کنید.

نیوزلند

بعد از دیدن ارباب حلقه ها، دنیا عاشق نیوزیلند شد. این کشور زیبایی های طبیعی دارد که شما در هیچ جای دیگر نمی توانید ببینید. بهترین زمان برای دیدن نیوزیلند در زمستان هست، زمانیکه وقت گشت و گذار، شنا و سیاحت است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 755

به "به زیباترین مقاصد گردشگری زمستان سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زیباترین مقاصد گردشگری زمستان سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید