چرا باید در زمستان به جنوب فرانسه سفر کنیم؟

به گزارش تور بالی اندونزی، جنوب فرانسه آن دسته از مناطقی است که بایستی حتماً در فصل زمستان از آن تماشا کرد. چرا که در این فصل این منطقه خلوت بوده و از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. در جنوب فرانسه می توانید به پیست های اسکی رفته و هیجان را تجربه کنید و سپس در ساحل از تماشا چشم انداز زیبا لذت ببرید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

چرا باید در زمستان به جنوب فرانسه سفر کنیم؟

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

سفر به جنوب فرانسه

جنوب فرانسه همانند سایر منطقه ها گرمسیر، در فصل سرما زیبایی چشم نواز و بسیار متفاوتی از خود به نمایش می گذارد. بنابراین گردشگران هم ترجیح می دهند بیشتر در فصل های پاییز و زمستان به این منطقه ها سفر نمایند. در اینجا دلایلی که این منطقه ها درفصل های سرد بهتر هستند را آنالیز خواهیم کرد.

در یک روز می توانید هم به اسکی بروید و هم شنا کنید

پیست های اسکی بسیاری با فاصله زمانی کوتاه از شهر نیس در جنوب فرانسه قرار گرفته است. از این رو یکی از برترین منطقه ها برای سفر همین جا خواهد بود، چرا که می توانید صبح را مشغول شنا کردن باشید و بعد از ظهر هم در دامنه کوه ها مشغول اسکی شوید. منطقه ها بسیار کمی هستند که بتوانند اینگونه شرایط را برای شما محیا نمایند.

پیست اورن یکی از بزرگترین پیست های فرانسه به تعداد می رود، سایر پیست ها هم اگرچه از نظر مقدار کوچک تر از اورن هستند، اما در این پیست ها به همان مقدار از اسکی کردن لذت خواهید برد. درحالی که بسیاری از فرانسوی ها از ماه سپتامبر دیگر ترجیح می دهند به شنا نروند، اما گردشگرانی که از منطقه ها سردسیرتر به فرانسه می آیند، دمای هوا را تا ماه نوامبر برای شنا مطلوب می دانند. پس از آن، تا ماه مارس، اگر قصد شنا کردن داشته باشید بهتر است از لباس شنا بهره ببرید. در هر صورت، در این مقطع زمانی ساحل ها برای شنا و تفریح خلوت و هوا صاف و دلپذیر خواهد بود. البته توجه داشته باشید که ممکن است نجات غریق ها در طول زمستان در ساحل ها حاضر نباشند.

جمعیت کمتری وجود دارد

بیشتر جاذبه های گردشگری در پرونس و خط ساحلی ریورای فرانسه در فصل تابستان فوق العاده هستند. این منطقه ها در فصل زمستان به صورت دیوانه وار مجذوب کننده می شوند. سواحل خالی و بناهای تاریخی خلوت، سفر تعدادا بسیار لذت بخش خواهند کرد.

هوا به ندرت سرد می گردد و آسمان صاف است

به ندرت پیش می آید که جنوب فرانسه هوای خیلی سردی داشته باشد. درواقع نیس فرانسه به نوعی محیط زیست خودرا دارد و گرم تر از سایر مکان هاست. کوه ها و تپه های های اطراف این منطقه که در قسمت غربی شامل استریل ماسیف و در شمال غربی هم بخشی از رشته کوه آلپ می گردد، جلوی بادهای میستال را می گیرند. بنابراین حتی گاهی می توانید در فصل زمستان در این منطقه با تی شرت و لباس تابستانه رفت و آمد کنید.

دسترسی راحت به کالنکس

کالنکس یکی از شگفتی های طبیعی فرانسه است. این ورودی های دریایی در اطراف مارسی قرار گرفته و به یکی از مجذوب کننده ترین منطقه ها توریستی تبدیل شده است. رفتن به این منطقه ها در فصل تابستان کمی سخت است چرا که باید پیاده به این قسمت ها سفر کنید. با این حال در فصل زمستان شما قادر خواهید بود که از این منطقه ها با ماشین تماشا کنید، از منظره ها و رستوران های کوچک لذت ببرید و کمی آب تنی کنید.

کریسمس را در بازارها جشن می گیرید

بازارهای کریسمس در پرونس فرانسه بی نظیر هستند. برای مثال، در ایکن پروونس از ابتدای ماه دسامبر برنامه های تفریح در این مجتمع برپا می گردد. بعلاوه کابین های چوبی احداث می گردد تا معامله گران هرچیزی که می خواهند را در آن ها به فروش برسانند. بعلاوه در این مکان کابین هایی مشغول به فروش خوراکی هایی همانند سیب زمینی سرخ نموده، نان تند محلی و انواع آبمیوه ها می شوند. چنین بازارهایی در شهرهایی همانند مارسی، کن، نیس، آرل و آوینیون هم یافت می گردد. بلیط هواپیما در تمامی ایام

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1898

به "چرا باید در زمستان به جنوب فرانسه سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید در زمستان به جنوب فرانسه سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید