بوداپست شهری ایده آل برای اینستاگرامرها

به گزارش تور بالی اندونزی، بوداپست مجارستان، جاذبه های فراوانی برای جهانگرد ها دارد؛ معماری افسانه ای، چشم اندازهای گسترده شهر،جذابیت های دنیایی قدیمی تر و کافه های منحصر به فرد و عجیب و غریب، بخش کوچکی از وسوسه ای است که بسیاری از جهانگرد ها را به خود می کشاند و البته آنرا برای اینستاگرامرها، تبدیل به شهری رویایی می نماید. در حقبقت این نکته که عکس کدام نقطه شهر یا کدام اثر تاریخی و … برای به اشتراک گذاشتن در اینستاگرام مناسب است، سخت به نظر می رسد. در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. تا نگاهی داشته باشیم به بعضی از زیباترین مکان های مرکز مجارستان.

بوداپست شهری ایده آل برای اینستاگرامرها

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

زیباترین مکان های مرکز مجارستان برای عکاسان اینستاگرام

مجلس مجارستان

بوداپست با وجود ارزش بسیار زیاد تاریخی و فرهنگی، اهمیت سیاسی بالایی هم دارد. مجلس مجارستان به اسم یکی از مهم ترین ساختمان های این شهر، از نظر سیاسی بسیار مهم است. اما این بدان معنی نیست جایی ممنوعه باشد. شما چه به این ساختمان نزدیک باشید و شخصا آن را از نطر بگذرانید یا از فاصله ای دور به آن نگاه کنید، معماری گوتیک تازه احیا شده این ساختمان، اتسمفری عالی برای عکس در اختیار شما قرار می دهد.

کافه سیمپلا کرت (Szimpla Kert)

بعضی جاها در بوداپست، دو دنیای متفاوت از هم هستند؛ کافه سیمپلا کرت یکی از این مکان ها است که در شب جای چندان مناسبی برای رفتن نیست؛ اما در طول روز و با وجود نور طبیعی که وارد آن می گردد، سیمپلا کرت تبدیل به مکانی رویایی برای عکاسان اینستاگرام می گردد. دکوراسیون به نظر سرهم بندی شده ولی مجذوب کننده آن، همواره چیزی غیرعادی و منحصر به فرد برای عکاسی را در اختیار شما می گذارد.

حمام حرارتی سیچینی

حمام حرارتی حمامی است که بیشتر به منظور درمان استفاده می گردد. در این نوع حمام ابتدا بخش یا تمام بدن در آب گرم غوطه ور می گردد و بلافاصله در آب سرد فرو برده می گردد. این کار به تناوب بین آب گرم و سرد تکرار می گردد. این شیوه حمام کردن در شمال اروپا هم رایج است. یکی از مشهورترین این حمام ها در بوداپست قرار گرفته است که سیچینی نامیده می گردد. البته نیازی نیست که حتما این حمام را امتحان کنید. نمای زرد مشهور این حمام در لبه استخر بیرونی آن، می تواند انتخاب فوق العاده ای برای اضافه کردن رنگ به پست اینستاگرامی شما باشد.

عکس های عالی از غذاها

برای گرفتن عکس های عالی از غذاها، نیازی نیست که دنبال چیز بیشتری از غذاهای خانگی سالمی که در کافه های مرکز بوداپست سرو می شوند بگردید.

قلعه بودا

این بودا ربطی به مدهب بودا ندارد. شهر بوداپست از دو بخش تشکیل شده؛ بخش بودا و بخش پست. در قسمت بودا، ساختمانی دفاعی به سبک نئوگوتیک و نئو رومانسگ قرار گرفته است. این قلعه بین هفت گنبد که در اطراف آن ساخته شده، دید فوق العاده ای به بخش پست شهر دارد و مسیرهای پیاده روی آن کیفیتی فوتوژنیک به عکس هایتان می هد.

کافه نیویورک

در قرن های 19 و 20 کافه نیویورک بوداپست، محل دیدار نویسندگان و روشنفکران مجاری بود. این کافه هنوز هم در بوداپست پابرجاست. دکوراسیون پرزرق و برق و مجلل، سنگ های مرر و غذاهای عالی آن سوژهای عکاسان اینستاگرام است هرکسی می تواند در اینستاگرام خود به اشتراک گذارد.

پل زنجیر سیچینی

در سال 1849 پل زنجیری سیچینی افتتاح شد تا اتصالی باشد بین بودا و پست. این پل که امکان رفت و آمد عابرین و خودروها را ممکن می کرد، بر روی یکی از مشهورترین رودهای اروپا، یعنی دانوب ساخته شده است. ویژگی های بخش آهنی این پل، مجسمه های سنگی شیرها و نقطه اتصالی که بر روی دانوب شکل داده، همه باعث محبوبیت آن در بین عکاسان اینستاگرام و البته کاربران آن شده که امیدوارند عکس های خوبی از یکی از یادبودهای نمادین شهر بگیرند.

کلیسای سنت استیفن

بدون شک وقتی از پایین و از روی زمین به کفهرستی سنت استیفن نگاه می کنیم، عظمت زیبایی آن چشم را خیره می نماید؛ اما آنچه که باعث می گردد این کلیسا در فهرست برترین مکان ها برای عکاسان اینستاگرام قرار گیرد، نگاهی است که از بالای گنبد این کلیسا به شهر بوداپست داریم. کافی است خود را به بالای این گنبد برسانید تا چشم انداز ای فوق العاده پیش چشمانتان شکل بگیرد. چشم انداز ای که دو برج ناقوس آن را بهم وصل نموده است.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد اروپا به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1897

به "بوداپست شهری ایده آل برای اینستاگرامرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوداپست شهری ایده آل برای اینستاگرامرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید