بوفون: رونالدو کار گروهی یوونتوس را خراب کرد، به بازنشستگی فکر نمی کنم

به گزارش تور بالی اندونزی، سنگربان سابق یوونتوس معتقد است که حضور سه ساله رونالدو در این تیم نه تنها به بانوی پیر برای رسیدن به اهدافش یاری نکرد بلکه به نوعی به ضرر آن تمام شد.

بوفون: رونالدو کار گروهی یوونتوس را خراب کرد، به بازنشستگی فکر نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون نیز جزو آن دسته از افرادی است که معتقدند تصمیم سران باشگاه یوونتوس برای جذب کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در سال 2018 اشتباه بوده است.

اسطوره باشگاه یوونتوس که تابستان سال گذشته پس از نزدیک به دو دهه حضور در این تیم، بانوی پیر را ترک کرد، در گفت و گو با شبکه آمریکایی TUDN راجع به تأثیری که ورود کریستیانو رونالدو به یوونتوس بر عملکرد این تیم گذاشت گفت: یوونتوس در اولین سال ورود رونالدو شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشت که آن سال من پاری سن ژرمن بودم. پس نمی توانم بگویم که آن فصل در یوونتوس چه گذشت.

وی ادامه داد: زمانی که به یووه برگشتم، دو سال در کنار رونالدو تمرین کردم و کارمان هم در کنار یکدیگر خوب بود اما فکر می کنم یوونتوس در آن مقطع خصلت ذاتی تیمی بازی کردن و کار گروهی اش را از دست داد. سال 2017 یوونتوس به این علت به فینال لیگ قهرمانان رسید که تمام آزمون و خطاهایش را انجام داده بود و می دانست چطور مانند یک تیم متحد کار کند. آن موقع در میان بازیکنان پیوستگی برای رساندن تیم به هدفی مشترک وجود داشت و این همان چیزی بود که یوونتوس بعد از ورود رونالدو از دست داد.

آینده و ناکامی در فتح لیگ قهرمانان اروپا

سنگربان 43 ساله تیم پارما در بخشی دیگر از گفت وگویش در پاسخ به سؤالی راجع به زمان احتمالی بازنشستگی اش، تأکید کرد که هنوز چنین تصمیمی ندارد. او گفت: دوست دارم در مکزیک یا آمریکا هم بازی کنم. دوست دارم تجربه بازی در این دو کشور را هم داشته باشم اما باید دید چه پیش می آید. اینکه هرگز نتوانستیم لیگ قهرمانان را ببرم، باعث شده که روحیه جنگندگی در من زنده بماند. در شرایط جسمانی خوبی قرار دارم و همین موضوع اجاره می دهد که به کارم ادامه دهم. شاید اگر لیگ قهرمانان را برده بودم تا الان بازنشسته بودم چون دیگر هیچ هدف مهمتری برایم باقی نمی ماند. فردا؟ نمی دانم که همچنان بازیکن خواهم بود یا مربی؟

برترین سنگربان

سنگربان سابق تیم ملی ایتالیا در آخرین بخش از مصاحبه خود برترین دروازه بان حال حاضر جهان را انتخاب کرد و آن هم کسی نبود جز هموطن و همنام خودش جان لوئیجی دوناروما.

بوفون درباره سنگربان پاری سن ژرمن گفت: اوبلاک، کورتوا، نویر، تراشتگن، دوناروما و ناواس. اینها برترین دروازه بان های حال حاضر جهان هستند اما ذره ای تردید ندارم که دوناروما از بقیه بهتر است. او هنوز هم می تواند سطح خودش را بالاتر ببرد و در سال نو می تواند این نکته که از سایر همتایان خود بهتر است را ثابت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2087

به "بوفون: رونالدو کار گروهی یوونتوس را خراب کرد، به بازنشستگی فکر نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: رونالدو کار گروهی یوونتوس را خراب کرد، به بازنشستگی فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید