تاریخ جدید رویداد پلی استیشن 5 معین شد

به گزارش تور بالی اندونزی، اعتراضات علیه نژاد پرستی به تازگی از ایالات متحده خارج شده و تازه به کشورهای دیگر هم راه پیدا نموده است، ولی از طرفی هم امروز شاهد برگزاری آخرین مراسم یادبود رسمی جرج فلوید بودیم. در یکی دو روز اخیر شهرهای متعددی هم در جهان قرنطینه خود را پس از ماه ها لغو نموده اند. اگر اتفاق دیگری رخ ندهد، که احتمالش کم است، بالاخره روز آدینه شاهد اولین مراسم سونی برای نمایش بازی های پلی استیشن 5 خواهیم بود.

تاریخ جدید رویداد پلی استیشن 5 معین شد

سونی ساعاتی پیش رسما در حساب توییتر و وبلاگ خود تاریخ جدید پخش برنامه پلی استیشن 5: آینده صنعت بازی را گفت. تاریخ جدید این برنامه برای روز 11 ژوئن تنظیم شده است. اطلاعات جدید و بیشتری از برنامه اعلام نشده است و در حد همان صحبت های قبلی جیم رایان از برنامه می دانیم؛ یعنی قرار است شاهد رونمایی های متعددی چه از سوی استودیوهای عظیم و چه از سوی شرکت های مستقل کوچک باشیم. بازی های نمایش داده شده در این برنامه هم احتمالا مشخصا به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 فراوری نشده اند، ولی حداقل نسخه ای مختص پلی استیشن 5 هم خواهند داشت.

برنامه PS5: The Future of Gaming کمی بیشتر از یک ساعت طول خواهد کشید. طبق گفته سونی، این برنامه آغاز صحبت های آن ها از پلی استیشن 5 را رقم خواهد زد؛ یعنی قرار نیست همه چیز را در این برنامه نشان دهند و برنامه های متعدد دیگری هم برای ماه های آینده برنامه ریزی شده است.

نکته جدیدی که درباره برنامه متوجه شده ایم، کیفیت پخش برنامه است. بر اساس آنچه سونی در وبلاگ رسمی خود نوشته، برنامه با کیفیت 4K پخش نخواهد شد، چون چه بازی سازان و چه کارمندان سونی چند وقت اخیر را در خانه مشغول به کار بوده اند و فراوری محتوا با کیفیت 4K برای بسیاری از آن ها سخت و زمان بر بوده است؛ در نتیجه تصمیم گرفته اند تا برنامه را با کیفیت فول اچ دی ارایه دهند.

زمان دقیق پخش برنامه، ساعت 00:30 بامداد روز آدینه، یا همان بعد از نیمه شب پنج شنبه است.

البته که با توجه به حال و روز دنیای امروز، تا آغاز برنامه را به چشم خود نبینیم، پخش آن را قطعی نمی دانیم.

منبع: وبلاگ پلی استیشن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1196

به "تاریخ جدید رویداد پلی استیشن 5 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ جدید رویداد پلی استیشن 5 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید