تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه علوم کشاورزی ساری و ولگاگراد روسیه امضا شد

به گزارش تور بالی اندونزی، در سفر رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به دانشگاه ولگاگراد روسیه، تفاهم نامه همکاری بین این دو دانشگاه امضا شد.

تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه علوم کشاورزی ساری و ولگاگراد روسیه امضا شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در سفر رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به دانشگاه ولگاگراد روسیه، تفاهم نامه همکاری بین این دو دانشگاه امضاء شد.

تیموری در این زمینه گفت: هدف از امضاء این تفاهم نامه، استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها در راستای تبادلات علمی و همکاری در حوزه های مختلف کشاوزی می باشد.

رئیس دانشگاه گفت: همچنین قرارداد سه جانبه ای برای همکاری بین المللی پیرامون پژوهش های علمی در ماشین های کشاورزی و خاکورزی بین دانشگاه کشاورزی ایالتی ولگاگراد و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و شرکت ماشین سازی هادی امضا شد.

رئیس دانشگاه از نهایی شدن تفاهم نامه قبلی با مشارکت و حضور دانشگاه کشاورزی ایالتی ولگاگراد در اولین کنگره بین اللملی علوم دامی ایران که به همت انجمن علوم دامی شاخه شمال کشور و علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در شهریور 1399 در ساری برگزار می گردد اطلاع داد.

تیموری در سرانجام گفت: برای انتخاب دانشگاه کشاورزی ایالتی ولگاگراد به عنوان همتای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و ناظر اتحادیه دانشگاه های حاشیه خزر نیز توافقاتی نیز صورت پذیرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 564

به "تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه علوم کشاورزی ساری و ولگاگراد روسیه امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه علوم کشاورزی ساری و ولگاگراد روسیه امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید