تیم ایران با اقتدار اندونزی را شکست داد

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جوانان قهرمانی آسیا و انتخابی دنیا از ساعت 18 امروز آدینه با برگزای مراسم افتتاحیه در تهران پیگیری شد.

تیم ایران با اقتدار اندونزی را شکست داد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

بعد از برگزاری این مراسم، دو تیم ایران و اندونزی از گروه B رقابت ها به مصاف هم رفتند. در این دیدار بسکتبالیست های جوان کشورمان در هر چهار کوارتر حریف خود ر ا با شکست روبرو کردند تا در نهایت با 66 امتیاز اختلاف صاحب فزونی شدند.

شاگردان محمدرضا نوری در تیم بسکتبال جوانان ایران در مصاف با اندونزی به فزونی 106 بر 40 دست یافتند. نتیجه کامل این دیدار به توضیح زیر است.

ایران 106-اندونزی 40

(28 بر 9)، (23 بر 6)، (25 بر 12) و (30 بر 13)

پیش از دیدار تیم های ایران و اندونزی و مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جوانان آسیا و انتخابی دنیا 4 دیدار برگزار گردید که طی آن لبنان 97 بر 37 مقابل قزاقستان به فزونی رسید، تیم چین با نتیجه 93بر 28 عراق را شکست داد، کره جنوبی مقابل ژاپن به فزونی 92 بر 72 دست یافت و تیم هند نیز پیروز به کسب فزونی 100 بر 93 مقابل تایلند شد.

روز نخست مسابقات بسکتبال جوانان آسیا امشب با برگزاری دیدار دو تیم فیلیپین و چین تایپه از گروه اول مسابقات به سرانجام می رسد.

این رقابتها روز یکشنبه با برگزاری دیدارهای روز دوم پیگیری خواهد شد که طی آن تیم کشورمان مقابل قزاقستان به میدان خواهد رفت.

برنامه دیدارهای روز دوم مسابقات بسکتبال جوانان آسیا و انتخابی دنیا به توضیح زیر است:

اندونزی-ژاپن (گروه B)

چین - هند (گروه A)

لبنان-کره جنوبی (گروه B)

عراق- فیلیپین (گروه A)

ایران- قزاقستان (گروه B)

تایلند- چین تایپه (گروه A)

بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جوانان آسیا که از امروز با حضور 12 تیم در تهران شروع شد تا روز دهم مرداد پیگیری خواهد شد. در سرانجام این رقابت ها سه تیم برتر صاحب سهمیه مسابقات دنیای خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 333

به "تیم ایران با اقتدار اندونزی را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ایران با اقتدار اندونزی را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید