مهسا جاور: رقبای سختی در جاکارتا داریم

به گزارش تور بالی اندونزی، قایقرانی زنجانی اعزامی به جاکارتا گفت: در بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی با رقبای سختی روبرو خواهیم بود اما برای کسب نشان خوش رنگ با همه توان به مصاف حریفان خواهیم رفت.

مهسا جاور: رقبای سختی در جاکارتا داریم

مهسا جاور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی های آسیایی یکی از مهم ترین رویدادهای ورزشی در سطح آسیا به شمار می آید که در همین راستا اردوهای مختلفی برای حضوری قدرتمند در این رویداد بزرگ تدارک دیده گردیده است. با توجه به سابقه حضور در رقابت های مختلف اعم از آسیایی، در جاکارتا کار سختی پیش رو خواهیم داشت، به همین خاطر کسب مدال در این رقابت ها نسبت به سایر مسابقات سخت است.

وی توضیح داد: با مشکلات زیادی در امر برگزاری اردو روبرو بودیم که نبود یک پیست استاندارد روئینگ به این مشکلات دامن می زد. در بازی های آسیایی جاکارتا، چین به عنوان قدرت نخست در رشته روئینگ به شمار می آید زیرا این تیم در هر استان و شهر خود چندین کمپ مجهز این رشته را دارد.

این ملی پوش زنجانی در ادامه گفت: تیم ملی روئینگ بانوان ایران با همه سختی هایی که پشت سر گذاشته در برابر رقبایی چون چین، هنگ گنک، چین تایپه، ژاپن، ازبکستان و قزاقستان که اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته اند با تمام قدرت و غیرت به میدان خواهد رفت.

جاور در ادامه به اردوی روئینگ ایران در چین اشاره نمود و اضافه کرد: متاسفانه در کشور پیست استاندارد روئینگ نداریم و همین مسئله باعث گردیده است تا پشت سدها تمرین کنیم و یا در خارج از کشور اردو برگزار گردد. چین یکی از بهترین کشورها در بحث برگزاری اردو اوده و از شرایط مناسب آب و هوایی مشابهی با اندونزی برخوردار است.

وی یادآور شد: تیم ملی روئینگ بانوان ایران دو نوبت در چین اردوی آمادگی برگزار کرد که مرحله نخست این اردو در زمستان و از سطح خوبی برخوردار بود اما مرحله دوم اردو در تابستان برگزار گردید که متاسفانه به دلیل ندادن قایق، تمرینات را از دست دادیم و مرحله سوم را با صلاحدید مربی در سد میانه آیدوغموش پشت سر گذاشتیم.

جاور توضیح داد: لازمه موفقیت در رشته روئینگ، داشتن تمرینات مداوم و با فشار مناسب است که خوشبختانه در شهرستان میانه توانستیم اردوی مناسب همراه با آرامش را برگزار کنیم که امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی در بازی های آسیایی جاکارتا کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 30

به "مهسا جاور: رقبای سختی در جاکارتا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهسا جاور: رقبای سختی در جاکارتا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید