تیم هایی اروپایی در جام فجر تکواندو

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، بیست و ششمین دوره این رقابتها طی روزهای 28 و 29 بهمن ماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد که تاکنون تیم های فرانسه ، بلژیک ، اتریش ، روسیه و ارمنستان از قاره اروپا به همراه کشورهای عراق، افغانستان و اردن برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نموده اند.

تیم هایی اروپایی در جام فجر تکواندو

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

همچنین پنجمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا با حضور سه تیم برتر کشورمان و تیم هایی از عراق ، افغانستان و اردن طی روزهای 25 و 26 بهمن ماه برگزار می گردد. نزدیکی مسابقات جام فجر و جام باشگاههای آسیا با رقابتهای بین المللی ترکیه ، کانادا و مصر باعث شده استقبال چندانی از این مسابقات نگردد.

در صورت حضور 5 تیم اروپایی در جام فجر می توان امیدوار به برگزاری رقابتهایی در خور توجه بود. ولی تعیین نیست فدراسیون تکواندو برچه اساسی بر روی برگزاری جام باشگاههای آُسیا اصرار دارد. مسابقاتی که بعد از گذشت یک دهه از برگزاری آن هنوز مورد استقبال نه از سوی اتحادیه آسیا و نه از سوی کشورهای قاره کهن قرار نگرفته است. اینکه برگزاری تورنمنتی با حضور تیم هایی از عراق ، اردن و افغانستان چه دستاوردی برای تکواندو ایران خواهد داشت تعیین نیست!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 514

به "تیم هایی اروپایی در جام فجر تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم هایی اروپایی در جام فجر تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید