جدیدترین گوشی تاشو رونمایی شد

به گزارش تور بالی اندونزی، سامسونگ در یک رویداد مجازی از موبایل تاشوی جدید، سری موبایل گلکسی نوت و همچنین گلکسی واچ 3 رونمایی کرد.

جدیدترین گوشی تاشو رونمایی شد

سامسونگ روز گذشته از چند محصول جدید خود از جمله موبایل تاشوی گلکسی زد فولد 2 در یک رویداد مجازی رونمایی کرد.

این شرکت کره ای در کنار موبایل تاشو از سری گلکسی نوت نیز پرده برداشت.

گلکسی زد فولد 2 با نمایشگری انعطاف پذیر شبیه کتاب باز و بسته می گردد. این بدان معناست که موبایل را می توان باز و به عنوان یک تبلت استفاده کرد. همچنین موبایل در حالت تا شده داخل جیب قرار می گیرد. روی دستگاه نیز یک نمایشگر ثانویه مانند موبایل عادی دیده می گردد.

استقبال از نسخه پیشین موبایل گلکسی فولد که سال گذشته رونمایی شد، چندان زیاد نبود و انتقاداتی به نمایشگر، طراحی ضعیف و قیمت بالای آن وارد بود.

اما دستگاه جدید نمایشگر رویی 6.2 اینچی دارد. موبایل در حالت باز یک تبلت 7.6 اینچی است. بزرگتر شدن نمایشگر به کاربر اجازه می دهد بهتر از دستگاه استفاده کند. این سومین موبایل تاشوی سامسونگ پس از گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ به حساب می آید.

علاوه بر آن در این رویداد از سری موبایل های جدید گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا5G رونمایی شد که همراه قلم S Pen عرضه می شوند. این قلم برای سری نوت 20 آپدیت شده و دقیق تر عمل می نماید.

قیمت پایه سامسونگ نوت جدید 849 پوند و نسخه نوت اولترا5G نیز 1179 پوند اعلام شده است.

در کنار این موارد از ایربادهای جدید سامسونگ رونمایی شد که شامل یک قاب شارژ است که می توان آن را به طور بی سیم نیز شارژ کرد. این گجت پوشیدنی را می توان به دستیار صوتی هوشمندبیگزبی نیز متصل کرد. یک بار شارژ گجت برای 6 ساعت گوش کردن به موسیقی و 5 ساعت و نیم مکالمه صوتی کافی است.

در این رویداد سامسونگ از ساعت هوشمند گلکسی واچ3 نیز رونمایی شد که قابلیت ردیابی سطح اکسیژن خون ، رصد فشار خون و ضربان قلب را دارد. همچنین دستگاه مجهز به حسگرهایی است که در صورت زمین خوردن و افتادن کاربر به طور اتوماتیک پیغام هشداری به شماره تماس های اضطراری او می فرستد. حافظه داخلی گلکسی واچ 3 نیز 8 گیگابایت است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1292

به "جدیدترین گوشی تاشو رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین گوشی تاشو رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید