حضور در عرصه استارت آپ ها در عصر کنونی یک احتیاج اساسی است

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، اولین استارت آپ روستایی سه شنبه شب با انتخاب ایده های برتر با حضور سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، کلانی مدیرکل فرهنگی، اجتماعی معاونت توسعه روستایی، زاهدی استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و جمعی از ایده پردازان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار گردید.

حضور در عرصه استارت آپ ها در عصر کنونی یک احتیاج اساسی است

عبدالمحمد زاهدی در مراسم اختتامیه گفت: حضور در جمع ایده پردازان ارزشمند است و در فلسفه هنر چهار دوره سنت، مدرنیته، پست مدرن و ترانس مدرن داریم که امروز در دوره ترانس مدرن هستیم که باید ویژگیهای این دوره را بدانیم.

زاهدی افزود: در دوره سنتی یک جا توقف کردیم و در دوره مدرن به سنت نگاه نمی کنیم و در پست مدرن به جلو نگاه نموده ودر ترانس مدرن حرکت دورانی رو به جلو داریم و به همه چیز توجه می کنیم.

استاندار اعلام کرد: در این دوران ضروری است به همه جوانب توجه کنیم و چیزی از چشم ما پنهان نماند زیرا امروز توسعه فقط از مراکز جمعیتی شکل نمی گیرد و شهر و روستا و هر نقطه ای می تواند به توسعه یاری کند.

زاهدی گفت: کسب و کارها در گذشته حاصل تجربه بشر بود اما امروز حاصل ایده های جدید مبتنی بر دانش است که بر اساس احتیاج بشر شکل می گیرد.

استارت آپ اظهارداشت: تاثیر استارت آپ ها در دنیا امروز بسیار بالاست و باید در این عرصه حضور پیدا کنیم در حالی که هنوز از پهنای باند اینترنت حرف می زنیم اما بهترین راه این است که باید وارد این دریای مواج شویم.

زاهدی اظهارداشت: استارت آپ ها احتیاجهای جدید را شناسایی می نمایند و برای آن کسب و کار جدید تعریف می نمایند.

در ادامه از تیمهای برتر استارت آپ روستای منطقه یک کشور تجلیل شد.

در این رویداد علمی تیمهای مازندران، گیلان و قزوین بترتیب اول تا سوم شدند. رده های چهارم و پنجم هم به تیمهای گیلان و مازندران رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 68

به "حضور در عرصه استارت آپ ها در عصر کنونی یک احتیاج اساسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در عرصه استارت آپ ها در عصر کنونی یک احتیاج اساسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید