حمله ترامپ به دموکرات ها در واکنش به تحقیقات کمیته قضائی مجلس نمایندگان

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به شروع تحقیقات کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا درباره اتهامات نسبت داده شده به وی، مخالفان دموکرات خود را دیوانه خواند.

حمله ترامپ به دموکرات ها در واکنش به تحقیقات کمیته قضائی مجلس نمایندگان

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر خود بیان کرد که کمیته قضائی مجلس نمایندگان به طور بی سابقه ای در تاریخ کشور پا را از حدود خود فراتر نهاده است.

وی تاکید نموده که این دموکرات ها هستند که مانع اجرای عدالت شده اند و جرم واقعی آن چیزی است که دموکرات ها انجام می دهند و انجام داده اند.

تحقیقات کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا از روز دوشنبه شروع شده و این کمیته در گام اول، از 81 تن از نزدیکان، مشاوران و افرادی که با رئیس جمهوری آمریکا در زمینه های مختلف همکاری نموده اند، تحقیق می نماید؛ از جمله پسران وی.

موضوع این تحقیقات اتهام ممانعت از اجرای عدالت، فساد اقتصادی و سوءاستفاده از قدرت است که مخالفان ترامپ به او نسبت می دهند اما وی با رد این اتهامات در توییت دیگری اقدام کمیته قضائی مجلس نمایندگان را به مثابه آزار و حمله به رئیس جمهوری دانسته است.

این تحقیقات در شرایطی شروع شده که گفته می گردد از سوی دیگر تحقیقات رابرت مولر رو به خاتمه است؛ پرونده ای که در دو سال گذشته دولت دونالد ترامپ را با چالش های سنگینی روبرو ساخته است. ترامپ تاکید دارد که کمپین انتخاباتی وی با روس ها تبانی ننموده است.

بحث درباره چگونگی انتشار نتایج تحقیقات رابرت مولر بالا گرفته است؛ به طوری که دموکرات ها هشدار داده اند که کاخ سفید قصد پنهان کاری دارد و از این رو کنگره امکان دارد که مولر را برای ادای شهادت احضار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 213

به "حمله ترامپ به دموکرات ها در واکنش به تحقیقات کمیته قضائی مجلس نمایندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ترامپ به دموکرات ها در واکنش به تحقیقات کمیته قضائی مجلس نمایندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید