دومین جشنواره ملی داستان قم برگزار می شود

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران/قم دومین دوره جشنواره ملی داستان قم در سه بخش داستانک، داستان کوتاه و داستان مصور، فراخوان داد.

دومین جشنواره ملی داستان قم برگزار می شود

مژگان زینلی پور دبیر دومین جشنواره ملیداستان قم و عضو هیئت مؤسس انجمن ادبی پیرنگ امروز درباره جشنواره ملی داستان قم گفت: این جشنواره با محورهای زندگی و سیره کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، آداب، رسوم، فرهنگ و اقلیم قم، کرونا در جاریِ زندگی و معرفی و پاسداشت مدافعان سلامت برگزار می شود.

وی اضافه کرد: بخش ­های جشنواره از داستانک (حداکثر 300 کلمه)، داستان کوتاه (حداکثر 5000 کلمه) و داستان مصوّر (فتورمان) تشکیل شده است که هر شرکت کننده می تواند در هر بخش حداکثر سه اثر ارسال کند و نباید آثار ارسالی در سایر جشنواره ها حائز رتبه شده باشد.

دبیر دومین جشنواره ملیداستان قم درباره شرایط هر بخش شرح داد و گفت: در بخش داستان کوتاه و داستانک آثار ارسالی باید به صورت مجزا و در قالب فایل word با قلم B Nazanin و اندازه قلم 14 باشد و در بخش داستان مصوّر هر اثر حداقل 7 و حداکثر 15 فریم عکس داشته باشد که عکس ها با دوربین حرفه ای یا موبایل با کیفیت گرفته شود.

زینلی پور شرح داد: مهلت ارسال آثار تا 15 اردیبهشت 1400 است و اختتامیه جشنواره در دهه کرامت و همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

وی به نحوه ارسال آثار نیز اشاره کرد و یادآور شد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به ایمیل جشنواره به نشانی [email protected] ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1713

به "دومین جشنواره ملی داستان قم برگزار می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "دومین جشنواره ملی داستان قم برگزار می شود" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جشنواره ملی داستان قم برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید