رئیس پلیس پایتخت: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در کمال آرامش، هیچگونه مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی نداشته ایم

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس پلیس پایتخت از حضور گسترده موتورسواران و خودرو سواران در مسیرهای منتهی به میدان آزادی اطلاع داد و گفت: با تمهیدات پیش بینی شده هیچ مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی نداشته ایم.

رئیس پلیس پایتخت: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در کمال آرامش، هیچگونه مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی نداشته ایم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در مورد آخرین تمهیدات پلیس تهران برای تامین امنیت و نظم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: از ساعت اولیه راهپیمایی امروز شاهد حضور گسترده و شور انقلابی مردم چه به صورت پیاده و رژه موتوری و خودرویی بوده ایم.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه حضور گسترده خودرو ها و موتور ها در 12 جهت اصلی اعلام شده حکمفرماست، توضیح داد: در تمام جهت ها تمهیدات امنیتی، ترافیکی و انتظامی لحاظ شده و همکاران بنده از صبح تا به امروز در مکان های پیش بینی شده حضور فعال و صد در صدی دارند.

وی به حجم گسترده خودرو سواران و موتورسواران در محور های منتهی به میدان آزادی و به خصوص انقلاب به آزادی اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکل امنیتی و انتظامی نداشتیم.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد اینکه ماموران پلیس تا چه ساعتی در معابر حضور فعال خواهند داشت اظهار داشت: تا دو ساعت بعد از اتمام راهپیمایی و عادی شدن شرایط ترافیکی ماموران ما همچنان در معابر خواهند بود.

سردار رحیمی اظهار داشت: بعد از اتمام راهپیمایی و عادی شدن شرایط ترافیک ماموران بنابر بر وظایف روزانه به ماموریت های خود ادامه خواهند داد.

فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1620

به "رئیس پلیس پایتخت: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در کمال آرامش، هیچگونه مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس پلیس پایتخت: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در کمال آرامش، هیچگونه مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید