رحیم جافری به عنوان شهردار بروجرد معرفی گردید

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، در جلسه ای که عصر پنجشنبه با حضور هشت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد برای انتخاب شهردار بروجرد برگزار گردید، رحیم جافری با کسب 5 رای از مجموع 8 رای حاضر در جلسه به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شد.

رحیم جافری به عنوان شهردار بروجرد معرفی گردید

جافری، دارای فوق لیسانس فضای سبز شهری و دانشجوی دکتری شهرسازی است و از سال 94 تا کنون به عنوان شهردار شهرضا در استان اصفهان مشغول به فعالیت بوده است.

انتقاد شدید فرماندار بروجرد از شورای شهر

بنابر این گزارش، ظهر امروز رضا آریایی فرماندار بروجرد در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد در انتقاد از عملکرد شورای شهر و همچنین عدم مشخص تکلیف حقوق کارگران شهرداری بروجرد، گفت: در یک مقطع زمانی مردم به پای صندق های رای رفته و افرادی را از بین خود به عنوان مشخص کننده سرنوشت شهر انتخاب کردند.

وی، اضافه نمود: مردم با اعتماد و انتخاب این افراد سکان شهر را به آنها سپردند و عده ای با بینش اصلاح مسائل شهرداری، تغییر مبلمان شهری، ایجاد فضای سبز مناسبتر و... و. از هر قشر و صنفی افرادی را انتخاب کردند.

فرماندار بروجرد، توضیح داد: متاسفانه به دلایل مختلف طی 18 ماه گذشته سه شهردار برای بروجرد انتخاب شد که امروز تکلیف انتصاب شهردار جدید باید نهایی و به طور کلی پرونده شهرداری بروجرد بسته گردد.

آریایی با بیان اینکه زیبنده نیست کارگران شهرداری جلوی فرمانداری تجمع نموده و از فرماندار بروجرد درخواست رسیدگی به مسائل و پرداخت حقوق معوقه خود را داشته باشند، ادامه داد: شهرداری دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است که می تواند با توجه به آن برای برطرف مسائل و مطالبات کارکنانش اقدام کند.

ایجاد نظم و پرداخت حقوق معوق خواسته مهم کارکنان شهرداری استوی، گفت: نیروهای استخدامی در شهرداری 850 نفر باید باشند در حالیکه شهرداری بروجرد حدود هزار و 370 نیرو دارد و این نشان می دهد که در شهرداری بروجرد مدیریت منابع را باید اصلاح کرد.

فرماندار بروجرد با اشاره به معرفی گزینه هایی برای مدیریت شهری بروجرد، اضافه نمود: برای انتخاب شهردار گزینه های خوبی معرفی شده اند که اعضای شورای اسلامی بروجرد با انتخاب یکی از آنها و معرفی به عنوان شهردار بروجرد باید این قضیه را به انتها برسانند.وی با بیان اینکه خواست مردم نیز همین بوده و باید به خواسته آنها احترام گذاشت، خاطر نشان کرد: امروز دیگر اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد جواب مردم را نمی دهند بلکه این فرمانداری است که باید جواب عملکرد اعضای شورا را بدهد که این عملی غیر اخلاقی و غیر قانونی است.فرماندار بروجرد بیان داشت: در حال حاضر ایجاد نظم و پرداخت حقوق معوقه کارگران خواسته مهم کارکنان شهرداری بوده و تا زمانی که انظباط مالی ثابتی در شهرداری حاکم نگردد مسائل این نهاد حل نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 158

به "رحیم جافری به عنوان شهردار بروجرد معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیم جافری به عنوان شهردار بروجرد معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید