رفتار خجالت آور سارا و نیکا در خیابان

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: سارا و نیکا در خیابان باز هم حاشیه ساز شدند.آنها زیر ذره بین هستند و باید بدانند این حاشیه ها برای آینده کاری شان مناسب نیست!

رفتار خجالت آور سارا و نیکا در خیابان

سارا و نیکا سالها در سریال مرکز شبکه یک به بازیگر بودند و متاسفانه این اواخر سارا و نیکا به علت ایجاد حاشیه هایی نتوانستند سریال را همراهی نمایند و از این سریال حذف شدند.سارا و نیکا از حذف خود در سریال مرکز خیلی ناراحت هستند ولی سارا و نیکا جایگاه بالایی برای حضور در این سریال کسب کردند که زیاد هم برای سارا و نیکا بد نشد.

دارایی سارا و نیکا از سریال مرکز

معروفیتی که سارا و نیکا به واسطه حضور خود در سریال مرکز (که البته انتشار تصاویر منشوری از آنها این معروفیت را چند برابر کرد) باعث شده که آنها هرچند دیگر بازیگر نیستند و به نظر می رسد پیشنهاد خاصی هم در ایران ندارند ولی به چهره های مشهور اینستاگرامی تبدیل شده و ادامه زندگی سلبریتی خود را در اینستاگرام بگذرانند. بیش از آنکه سارا و نیکا بازیگر باشند حالا دیگر به عنوان شاخ اینستاگرامی شناخته می شوند که هر دو پیج های میلیونی دارند. سارا و نیکا با اینکه سنی ندارند ادعا می نمایند که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند و مردم (فالوورهایشان) را به سمت سرمایه گذاری در این زمینه دعوت می نمایند و خب آنها مشخصا یک فرد را معرفی می نمایند که او هم آنها سنی ندارد ! به نظر می رسد آنها باید احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فالوورها و هواداران خودشان داشته باشند و برای سرمایه مردم احترام قائل باشند. افراد زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال ضررهای هنگفت نموده اند و نمی توان به این سادگی و بدون تخصص مردم را به پول خرج کردن دعوت کنیم.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2042

به "رفتار خجالت آور سارا و نیکا در خیابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار خجالت آور سارا و نیکا در خیابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید