ظاهر عجیب بازیگران که شگفت آور است !

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش ساعدنیوز : تصاویری از بعضی بازیگران معروف کشور که مدل موی عجیبی را برای دوره ای انتخاب نموده اند.

ظاهر عجیب بازیگران که شگفت آور است !

مریم معصومی در تئاتر بیشتر دیده می گردد. مریم معصومی از فعالان اینستاگرام است. مریم معصومی یک سگ خانگی دارد. مریم معصومی عکس های مختلفی از خود در باشگاه و سفرهای خارجه منتشر می نماید. مریم معصومی بازیگر معروف ایرانی است.

مدل موی عجیب بازیگران معروف ایرانی

اندیشه فولادوند بازیگری است که معمولا کارهای عجیب و غریب می نماید . در عکس بالا میبینید که خانم بازیگر دو طرف موهای خود را کوتاه نموده و مدلی را برای موهایش انتخاب نموده که کمتر خانمی حاضر به انجام این کار و این شدت کوتاهی است.

ریحانه پارسا بازیگر محجبه سریال پدر هم که پس از مهاجرت هر روش ممکنی را امتحان نموده است . در عکس بالا او به روش خاصی مدل مویی را طراحی نموده است که بسیار چهره او را وحشتناک نموده است.

ساعد سهیلی بازیگر پر هوادار و محبوب کشور در عکس بالا موهای خود را به روش خاصی بافته است . البته این مدل مو تازه نیست و ظاهر الان آقای بازیگر این شکلی نیست.

حدیث تهرانی بازیگر سابق صداوسیما که در حال حاضر به جای تلویزیون و سینما بیشتر در اینستاگرام او را می بینیم این مدل موی بافته شده و رنگی رنگی را برای خودش انتخاب نموده که به احتمال زیاد یک کلاه گیس است.

این عکس قدیمی از مریم معصومی است که موهای را خود را پسرانه کوتاه نموده و جلوی سرش را بلوند نموده است . مریم معصومی در حال حاضر موهای بلند و لخت مشکی را برای استایلش انتخاب نموده است.

نوید محمدزاده که از منحصر به فرد بودن در زمینه مد و لباس جایگاه خودش را دارد ، دوره ای این مدل مویش بود . البته نوید برای انتخاب های این چنینی معمولا علت خاصی دارد که اینجا تعیین نیست برای بازی در یک فیلم است یا معنای خاصی دارد.

به نظر می رسد ارسلان قاسمی بازیگر چشم رنگی و خوش تیپ ایرانی در اینجا موهایش کوتاه مردانه است اما مقداری موی مصنوعی به انتهای موهایش اضافه نموده و حسابی شکل موهایش عجیب و غریب شده است .

منبع: رکنا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2189

به "ظاهر عجیب بازیگران که شگفت آور است !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر عجیب بازیگران که شگفت آور است !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید