رقابت نهادهای استان قم برای جذب سرمایه های چینی

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: نهادهای مختلف استان قم برای جذب سرمایه گذاران چینی در نمایشگاه همکاری مالی بین استان گنسوی چین و استان قم حضور پیدا کردند.

رقابت نهادهای استان قم برای جذب سرمایه های چینی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از قم، نهادهای مختلف استان قم برای جذب سرمایه گذاران چینی در نمایشگاه همکاری مالی بین استان گنسوی چین و استان قم حضور پیدا کردند.

این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح تبادلات بین استان قم و استان گنسوی چین در قم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قم در حال برگزاری است.

در سطح این نمایشگاه میزهای مذاکرات بین تجار ایرانی و چینی در چهار بخش امور زیربنایی و گردشگری، محصولات و کالاهای تجاری، صنایع غذایی و محصولات کشاورزی و صنایع، معدن و ماشین آلات و تجهیزات در نظر گرفته شده است.

در این جلسات تاجران چینی با ارائه بروشورها توانمندی های خود را معرفی می نمایند و تاجران ایرانی هم با مشاهده توانمندی های تجار چینی به مذاکره با طرف خارجی برای انعقاد قرارداد می پردازند.

مسئولان استان گنسوی چین هم در این نمایشگاه در قالب بنرهایی توانمندی خودشان را در بخش های مختلف زیربنایی، آموزشی، صنعتی و تجاری معرفی کردند، همچنین فیلمی از توانمندی های این استان به صورت مستمر از تلویزیون نمایشگاه پخش می گردد.

همچنین در نمایشگاه همکاری مالی بین استان گنسوی چین و استان قم ،محصولات صادراتی استان قم درقالب های همچون فرش ابریشمی، تابلو فرش، صنایع دستی، محصولات کشاورزی از جمله پسته و زیتون، جواهرات و کفش ماشینی در غرفه هایی عرضه می گردد.

مراکز گردشگری خصوصی استان قم هم مانند منطقه نمونه گردشگری دستجرد، دهکده سلامت صبا، فرودگاه بین المللی قم و منطقه نمونه گردشگری آن در این نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری خود را به تاجران چینی معرفی می نمایند.

همچنین ادارات استان قم در این نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در بخش های زیربنایی و عمران شهری، حمل نقل جاده ای و ریلی، احداث هاپ مسافری و باری در استان قم و فراوری، معدن و صنعت استان را در معرض دید تاجران چینی قرار دادند.

سازمان جهاد کشاورزی استان قم، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، شرکت شهرک های صنعتی استان قم، سازمان همیاری شهرداری های استان قم، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قم، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان قم و منطقه ویژه مالی سلفچگان جمله نهادهایی هستند که برای مذاکره با طرف های چینی جهت سرمایه گذاری آنها در استان قم در سطح این نمایشگاه حضور دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 567

به "رقابت نهادهای استان قم برای جذب سرمایه های چینی" امتیاز دهید

1 کاربر به "رقابت نهادهای استان قم برای جذب سرمایه های چینی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت نهادهای استان قم برای جذب سرمایه های چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید