بهترین سازنده فروشنده دستگاه&zwnj بسته بندی خانگی کدام است ؟

به گزارش تور بالی اندونزی، دستگاه بسته بندی اغلب برای بسته بندی محصولات استفاده میشود. هر چقدر این دستگاه ها مجهز تر باشند و بتوانند امکانات بیشتری را در اختیار تولید کنندگان بسته بندی قرار دهند میتوانند فروش بیشتری را داشته باشند. مثلا افرادی که در خانه کار می کنند میتوانند بهترین دستگاه بسته بندی در خانه را پیدا کرده و از آنها کسب درآمد کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با 10 تولید کننده و فروشنده برتر دستگاه بسته بندی آشنا کنیم.

بهترین سازنده فروشنده دستگاه&zwnj بسته بندی خانگی کدام است ؟

بهترین تولید گنندگان دستگاه بسته بندی در سال اخیر، نام مقاله ای است که ما میخواهیم در مورد آن برای شما صحبت کنیم. در این مقاله قصد داریم بهترین و برترین تولید کنندگان و فروشندگان دستگاه چاپ و بسته بندی که توانسته اند در سال اخیر مشتریان بیشتری با رضایت مندی بالا، را مال خود کنند، به شما معرفی کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

لازم به ذکر است قبل از هرگونه خرید از این تولید گنندگان، تحقیقات لازم را در این زمینه به عمل بیاورید و این مقاله فقط جهت کمک به آشنایی بیشتر با این صنعت برای شما جمع آوری شده و نیاز به تحقیقات بیشتر و نظرات شما برای تکمیل شدن آن وجود دارد.

انواع دستگاه های بسته بندی

از انواع دستگاه های بسته بندی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دستگاه شیرینگ پک
  • دستگاه بسته بندی ساشه
  • دستگاه بسته بندی دانه ای
  • دستگاه های لیبل شرینک
  • دستگاه استرچ پالت
  • دستگاه بسته بندی خشکبار
  • دستگاه بسته بندی مواد غذایی خانگی
  • دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل
  • دستگاه بسته بندی حبوبات
  • دستگاه بسته بندی خانگی
  • دستگاه بسته بندی مواد پروتئینی

معرفی 10 تولید کننده دستگاه های بسته بندی در ایران سال 99

1. شرکت صنایع بسته بندی شادمهر

سه دهه تلاش برای حضور نام ایران در کنار پیشگامان صنعت بسته بندی دنیا

شادمهر از دیدگاه بنیان گذاران : داشتن ده سال پشتوانه فنی اولیه در زمان آغاز به ساخت دستگاه های بسته بندی نیاز مبرم بازار داخلی کشور به تحولی نوین درساخت دستگاه های بسته بندیایجاد مجموعه ای با داشتن توان مدیریتی بالاو دانش فنی و تخصصی به طور همزمانبه کارگیری مجرب ترین مهندسین و متخصصین خلاق و مورد تایید مراجع ذیصلاح و دارندگان رتبه خبره در میان اساتید فن در راه پیشبرد اهداف شرکت،رسیدن به بالاترین سطح کیفیت و نوآوری و تنوع تولیدات در داخل و خارج از کشور در کوتاه مدت

تهران،کیلومتر27 جاده قدیم ساوه،شهرستان بهارستان،بعد از سه راه آدران،خیابان رینگ کار سابق،نبش چهارم غربی

تلفن(خط ویژه): 4-56456201-021

فکس:56456206-021

2 . گروه ماشین سازی های پک Hi-Pack

محمد جمالی، عضو هیات مدیره شرکت های پک و مدیر فروش ماشین آلات صنعتی است. او می گوید این شغل را از پدر آموخته است. او به طنز می گوید: محکوم به این نوع کار شده ام و با توجه به مسائلی که در این صنعت متوجه ما شده است، پشیمان هستم که در این حوزه فعالیت می کنم، زیرا مسائل بسکمک به جهت پرداخت مالیات داشتم که مجبور شدم چاپخانه را تعطیل کنم.

او می گوید :

در ایران بازار در دست تولید کننده نیست. چون تکنولوژی صنعت خارجی در دسترس تولید کننده باید باشد و تولید کننده با 70-80 میلیون نفر که 40 درصد آن شهری است و قدرت خرید دارد، مثلا با بازار دستگاه آبمیوه گیری، روبرو می گردد. شاید این 40 درصد نیز خط فقر داشته باشد که در این صورت شرایط برای تولید کننده بغرنج تر خواهد شد. پس به این نتیجه می رسیم که باید دروازه اقتصاد ایران به سایر کشورها نیز باز باشد

تفاوت قیمت محصولات چایی نسبت به اروپا چگونه است؟

هزینه تولید در کشور ما پایین است و قیمت مقوا به عنوان یکی از مواد اولیه در حوزه چاپ قیمت دنیای و یکسانی دارد و از طرفی نیروی انسانی ارزان تر است.

برای مثال گاهی مواقع محصولات ما داخل کانتینر می ماند. شاید حدود 2 ماه در گمرک بماند و هزینه ای که من به دولت پرداخت می کنم را به ناچار از مشتری می گیرم.

مثلا دستگاهی که در تهران 50 میلیون می فروشیم را در کشور عراق 30 میلیون بفروشیم و در هر دو مورد سود یکسان می برم. از طرفی دولت مالیات را هم از من می گیرد اما ما همچنان در رکود مالی به سر می بریم

مواد اولیه باید سریع و کم هزینه به دست تولید کننده برسد. اگر ایران عضو تجارت دنیای گردد آنگاه با بازاری روبرو خواهد شد که قیمت اجناسش در کل دنیا یکسان است.

کنترل قیمت محصولات چاپ چگونه است؟

اتحادیه ها نرخ را مشخص می کنند ولی دست اندرکاران، خدمات را زیر قیمت اتحادیه ارائه می دهند به خاطر اینکه تولید چاپخانه داران نمی خواهند کارگران از کار بیکار شوند. اما من به خاطر مساله دارایی مجبور شدم دو چاپخانه را تعطیل کنم، چون جواز کسبی که برای من صادر شده است برچسب تولیدی خورده است نه خدماتی.

کار چاپ یک کار خدماتی است، اما دولت گوش شنوا ندارد. من مجبور شده ام مثل یک شرکت تولیدی مالیات پرداخت کنم ولی پرداخت مبالغ مشخص شده مالیات در توان من نیست. از طرفی ما کار خدماتی ارائه می دهیم نه تولیدی وقتی مالیات می دهم نتیجه آن را نمی بینم چرا که من خواستار مدرسه دولتی با امکانات عالی هستم بنابراین به پرداخت آن راغب نمی شوم.

در بعضی مواقع وزارت ارشاد سلیقه ای رفتار می کند بعضی از چاپخانه ها هستند هر نوع چاپی را انجام می دهند اداره ارشاد جلوی آن را نمی گیرد در حالی که من کالایی را تولید کردم که اداره ارشاد با من برخورد کرد. من پیشنهاد می کنم اداره ارشاد خودش از نزدیک چاپخانه ها را رصد کند و درد ما را بفهمد.

برند Hi-Pack آنقدر معرف حضور دست اندرکاران حوزه چاپ هست که نیاز به معرفی نداشته باشد. لطف کنید بگویید حرکت گسترده ای که خبرش را تصدیق کردید با چه هدف و به چه منظور برنامه ریزی شده بود؟

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مصادف شد با بیست و پنجمین سال فعالیت شرکت Hi-Pack، از همین رو تصمیم گرفتیم به صورت گسترده در این نمایشگاه شرکت داشته باشیم.

چنین حرکت گسترده ای کار شاق و هزینه بری است… شما تجربه تان در این نمایشگاه بیشتر است چنین حرکت گسترده ای از شرکتهای داخلی سراغ دارید؟

به این صورت که ما قرار اجرا گذاشته ایم بعید میدانم؛ چیزی به خاطر ندارم اما شرکت مادر همه نمایشگاهها حضور می یابد و همواره هم اصرار به نمایش کاربری دستگاههایش داشته است، چرا که به این عمل اعتقاد دارد؛ ما سالهای پیش هم در این نمایشگاه حضور یافته ایم و همواره اصرار به راه اندازی دستگاه ها و نشان دادن عملکردشان داشته ایم. حتی گاهی که به هر زغمی امکانات اجازه مانور زیادی به Hi - Pack نداده حتی شده یک دستگاه هم در نمایشگاه داشته باشیم آن را به کار انداخته ایم، به بروشور و کاتالوگ بسنده ننموده ایم و دستگاه خاموش به نمایش نگذاشته ایم، در این دوره هم که قرار است حضور گسترده ای داشته باشیم.

گفتید در نمایشگاه های زیادی شرکت نموده اید تا به حال نظیر چنین پروژه ای را عملی نموده اید؟ کمی هم درباره برنامه ای که قصد اجرا کردنش را دارید صحبت کنید.

سال گذشته در سالن آلمان یک غرفه 300 متری داشتیم که آنجا هم 7 دستگاه برده بودیم که راه اندازی نمودیم، امسال اما کار را گسترش دادیم، سالن شماره 20 نمایشگاه را که سال پیش شرکت هایدلبرگ قسمت عمده آن را در اختیار داشت به طور اختصاصی گرفته ایم و قرار است در فضای 500 متری آن 10 الى 12 دستگاه را نصب و راه اندازی کنیم.

می توانید مشخصات دستگاه ها را بگویید؟

عموم آنها دستگاههای اساسی و اصلی این صنعت محسوب می شوند. از دستگاههای چاپ فلکسو گرفته تا دیگر دستگاه های مورد استفاده در چاپ بسته بندی .

این دستگاه ها تنها برای نمایش بود؟

علاوه بر اینکه دیدن فرایند چاپ چه برای مشتری و خریدار و چه برای بازدید کننده علاقه مند، جذاب و آموزنده است، اتفاق دیگری که افتاده هماهنگی برای برگزاری کارگاههای عملی در جریان نمایشگاه است. وقتی دوستان در ستاد برگزاری از نیت ما باخبر شدند پیشنهاد دادند که بیایند در کنار این خط تولید کارگاههای آموزشی برقرار کنند و از اساتید و صاحبان فن و دانشجویان دعوت کنند تا برای دیدن دستگاه های انتقال نقطه نظرها و کار عملی با آنها در این کارگاه ها شرکت کنند، که ما هم با آغوش باز از این ایده استقبال کردیم. حالا که هزینه شده و هماهنگی های زیادی اجرا شده تا خط تولید دستگاه های Hi-Pack راه اندازی گردد چه بهتر که سود علمی هم از این فرصت ببریم و سایر علاقه مندان به این حوزه را با عملکرد دستگاههای چاپ آشنا کنیم.

ما دوره پیش هم چیزی حدود 20 تا 25 نفر از صاحب صنایع چینی را دعوت کردیم که با متخصصان مختلفشان آمدند و در کنار ماشین ها حضور یافتند تا توضیحات لازم را در اختیار شرکت کنندگان و دست اندرکاران این حوزه قرار دهند.

جناب جمالی که کمی قبل به ما پیوسته بود هم نکته جالبی به بحث افزود: چینی ها موقع رفتن از هوش و نکته سنجی ایرانی ها تعریف می کردند. در نمایشگاه پیش وقتی صنعت گران داخلی با باریک بینی و دقت مسائل ریز و نامحسوس بعضی دستگاهها را گفتند که با تغییرات شدنی و جزئی قابل حل بود چینی ها به وجد آمده بودند و جالب است بدانید که آنها را در نمونه های بعدی لحاظ کردند و حتی در سفارشات کشورهای دیگر به کار بستند.

خب پس مشتری های تیز بینی دارید… چه تسهیلاتی برای این مشتریان نکته سنج قائل می شوید؟

اساس شرکت ما بر مشتری مداری است، از روز اول هم بر همین مبنا پا به عرصه گذاشتیم. ما حدود نیم قرن در کار چاپ و بسته بندی تجربه داشتیم، شرایط بازار را سنجیدیم و به فکر راهی بودیم که در کنار کیفیت دستگاه قیمت عرضه به مشتری را نیز کاهش دهیم، از همین رو شرکت های چینی را برگزیدیم تا بتوانیم دستگاه های چاپ را با قیمت بهتری در اختیار صنعت گران داخلی قرار دهیم.

در کنار پایین بودن قیمت نسبی دستگاهها نسبت به مشابه های اروپایی و آمریکایی آنها، برای مشتری های قدیمی و با اعتبارمان تسهیلات فروش اقساطی هم گذاشتیم. البته این نکته را هم بگویم که بازار سرمایه بی رحم است و می دانید که رکود مالی حاکم بر بازار قدرت مانور زیادی به ما نمی دهد. دستگاه های چاپ جزو ماشین های صنعتی گران محسوب میگردد و شرکت ما هم باید حساب شده گام بردارد و خواب سرمایه و هزینه های جاری خدمات و سایر مقتضیات را در نظر بگیرد، با این حال تمام تلاشمان را می کنیم تا صنعتگر داخلی و باسابقه بتواند کماکان به کارش ادامه دهد.

حدود نیم قرن در کار چاپ و بسته بندی تجربه داشتیم، شرایط بازار را سنجیدیم و به فکر راهی بودیم که در کنار کیفیت دستگاه قیمت عرضه به مشتری را نیز کاهش دهیم، از همین رو شرکت های چینی را برگزیدیم تا بتوانیم دستگاههای چاپ را با قیمت بهتری در اختیار صنعت گران داخلی قرار دهیم.

صحبت فروش اقساطی شد… جناب جمالی لطف می کنید واضح و صریح خدمات فروش و تسهیلات Hi-Pack را برای ما بازگو کنید؟

همانطور که مستحضرید و جناب صالحی هم اشاره هایی کردند نمی گردد بیگدار به آب زد. اول اینکه این تسهیلات مختص مشتری های معتبر است که اعتبارشان برای ما محرز باشد، چون شرکت ما و گمان می کنم عموم شرکت های این چنینی که با کالاهای گران قیمت سر و کار دارند، آنهم با این شرایط مالی قدرت ریسک زیادی ندارند اما Hi - Pack تا حد توان در خدمت بازار بوده و این را می توانید از مشتریان ما بپرسید؛ شرکت های زیادی وجود ندارند که هنوز مشتریان شان بعد از 25 سال رفاقتانه با آنها برخورد کنند و چشم در چشم شوندا

ما دو نوع فروش اقساطی داریم؛ مشتری می تواند به بیان عامیانه دستگاه انتخابی اش را از دم قسط بردارد، یعنی بدون پیش پرداخت که در این صورت مثلا می تواند مبلغ دستگاه را در 10 یا نهایتا 12 قسط پرداخت کند که البته سودی برابر با وام بانکی جاری به مبلغ دستگاه اضافه خواهد شد و در واقع تسهیلات Hi - Pack برای او تنها محدود به کسر مکافاتهای وام دریافت از بانک ها می گردد.

در مدل دیگر تسهیلات، ما 30 تا 80 درصد قیمت دستگاه را به صورت پیش پرداخت گرفته و مابقی را در اقساط 6 تا نهایتا 8 ماه دریافت می کنیم اما با این مدل دیگر Hi - Pack از مشتریانش سودی نمی گیرد.

ما همواره راه دوم را به مشتری پیشنهاد می کنیم تا بتوانیم این لفظ ناخوشایند سود را از ادبیات Hi - Pack حذف کنیم. این را هم تجربی خدمتتان عرض می کنم، مشتریانی که مخصوصا با روش دوم از ما خرید نموده اند بسیار راضی بوده اند و دستگاه جدید آنقدر بهره وری برایشان داشته است که با درآمد خود آن بتوانند هزینه هایش را پرداخت کنند.

صحبت از دستگاههای چینی شد. لفظ چینی بین مردم ما بد جا افتاده و هر جنس بی کیفیتی را چینی می نامند؛ احساس نمی کنید اینکه Hi-Pack سفارشاتش را به شرکت های چینی می دهد به نوعی حتی سو تبلیغ باشد؟

ما اینطور فکر نمی کنیم و این را از لحاظی افتخار هم می دانیم، دیده اید که همینجا هم حتی از آنها اسم بردیم و در کل نمایشگاه هایی که شرکت نموده ایم از متخصصین آنها دعوت به عمل آورده ایم تا در غرفه ما حضور یافته و همکاری داشته باشند.

بگذارید مثالی از بازار چین بزنم؛ چند وقت پیش یکی از دوستان که به تجارت و واردات مشغول است از چین مقدار زیادی مته آورده بود که موقع کار مثلا روی دیوار خم میشد و L میرفت؛ او که خود را مال باخته می دانست اذعان می کرد که سرش کلاه رفته است، ما هم از روی دوستی و دلسوزی با ارتباطات و به کمک دفتر شرکت مان در چین کار را پیگیری کردیم، رئیس شرکتی که با او معامله نموده بود یافتیم و جالب است بدانید که او به هیچ وجه تولیدی اش را مقصر نمی دانست، او می گفت وقتی که دوست شما پیش ما آمد و مذاکره کرد ما قیمت جنس درجه اول تا سوم را به او دادیم و کاملا روشنش کردیم اما ایشان اصرار داشتند که قیمت پایین تر بیاید و در چند وهله همان جنس درجه سوم را کاهش قیمتی دادند، ما حتی از این قیمت کمتر هم می توانستیم بیاییم اما امکان داشت موقع کار تراشه از آن جدا شده و ایمنی لازم را نداشته باشد از این رو دیگر پایین تر نیامدیم. دوست ما داستان را کامل نگفته بود و طمعش دشمنش شده بود.

ما از روز اول دنبال کیفیت بودیم و هرگز آن را فدای مسائل مالی ننموده ایم. ببینید ما ابتدا از اروپا دستگاه می آوردیم، وقتی بازار را دیدیم و مسائل مالی را مشاهده نمودیم به سمت بازار چین رفتیم، از همان ابتدا هم به دنبال دستگاه هایی بودیم که کیفیت شان قابلیت رقابت با جنس اروپایی را داشته باشد و قیمتش کمتر تمام گردد. شرکت هایی که ما با آنها کار می کنیم همان شرکت هایی هستند که سفارشات اروپایی ها و آمریکایی ها را می زنند. الان اپل و بنز هم به خاطر ارزان بودن نیروی کار سفارشاتشان را به چین می دهند، بسکمک از شرکت های ژاپنی هم همینطور، حتی در آنجا از صفر تا صد کار بسته می گردد یعنی بسته بندی هم می گردد و یک عدد آن هم در چین به فروش می رسد. ما که از این شرکت ها بزرگتر نیستیم Hi-Pack سرسختانه به این شعار معتقد است ؛ فروش پایان یک معامله نیست، آغاز یک تعهد است، چون Hi-Pack از همان آغاز خدمات پس از فروش برایش مهم بوده، آن را در انتخاب و سفارش هایش لحاظ نموده، جنس بد اگر وارد می کردیم بیخ ریش خودمان می ماند.

ما در این 25 سال جوری عمل نموده ایم که مشتری بعد از خرید فقط به فکر تولیداتش باشد.البته همانطور که مثالش را هم زدم خیلی افراد برای سود بیشتر تن به واردات اجناس و کالاهای بی کیفیت چینی می زنند اما Hi-Pack متفاوت عمل می کند. همه شرکت هایی که با آنها کار می کنیم تحت لیسانس Hi-Pack هستند و روال کاری ما اینطور است که سفارشات را از طرح تا انجام دنبال می کنیم و کیفیت آنها را در هر مرحله میسنجیم.

اینطور که گفتید به نظر می آید دستگاه های چینی Hi-Pack در حد دستگاه های مثلا اروپایی باشد و تنها از لحاظ قیمت متفاوت باشد…

خیر، منظور ما این نیست، این را به عنوان دانش پیش فرضی مخاطب گذاشتیم. بگذارید اینگونه بگویم شما دستگاه اروپایی را دارید با یک قیمت مشخص، ما تا حد امکان دستگاه مان را برای کاربری به آنها نزدیک نموده ایم اما خب طبعا نمی توانیم با این قیمت تمام شده به آنها برسیم، مثلا یک دستگاه چاپ اروپایی دو میلیاردی را در نظر بگیرید که Hi-Pack مشابه آن را به شما 300 تا 800 میلیون می دهد. قیمت ما یک پنجم آن است اما کاربری دستگاه مان یک دوم آن؛ این کفه ترازوی مقبولیت دستگاه ما را سنگین تر می کند.

صنعتگران ما به خوبی این مساله را درک می کنند و هشیارانه دست به انتخاب می زنند. این را هم بگویم که شما به هیچ وجه اختلاف فاحشی در کاربری دستگاه های ما با ماشین های ساخت شرکت های اروپایی و آمریکایی ملاحظه نمی کنید، اختلاف تنها در جزئیات دستگاه است که عموما نامحسوس است و در عمل، دستگاه میلیونی ما همان کار دستگاه میلیاردی را انجام می دهد اگر ما رفته ایم جنس درجه سه چینی خریده ایم و بعد از مدت کوتاهی با مشکل روبرو شده ایم این بدان معنا نیست که جنس چینی بدردنخور است، این انتخاب ما بوده است؛ چین جنس درجه یک هم دارد و برای همان شرکت های اروپایی هم قطعه و دستگاه می سازد این بستگی به دید و انتخاب ما دارد که چه جنسی از آنها بخواهیم.

الان جایگاه Hi-Pack در بازار ایران کجاست؟

شرکت ما وارد بیست و پنجمین سال فعالیتش شده است و طی این ربع قرن به شرکت ها و تولیدی ها و کارخانه های زیادی دستگاه فروخته و خدمات رسانی نموده و هر روز هم نسبت به گذشته اش گسترش یافته و سیر صعودی داشته است. به جرات می توان گفت که امروز در تمام کارگاه ها و مراکز چاپ داخلی حداقل یک دستگاه از Hi - Pack وجود دارد. علاوه بر آن در سال های اخیر Hi-Pack فعالیت خود را فرامرزی نموده و در یکی دو سال اخیر در افغانستان و عراق چندین خط تولید نصب و راه اندازی نموده است، مثلا در اربیل عراق خط تولید چهار کارخانه بسته بندی را با برند Hi - Pack به راه انداخته ایم و مرتب هم با آنها در عراق در ارتباط هستیم و در تکمیل فرآیند کارخانه هاشان شرکت داریم، دستگاه های برند Hi - Pack امروز مستقیم در چین بارگیری می گردد و به بندر ام القصر می رود، کنندگان ما آنها را ترخیص نموده و به کارخانه سفارش دهنده حمل و آنجا نصب می کنند، بعد از آن هم مثل یک شرکت داخلی به آنها خدمات پس از فروش می دهند.

جناب صالحی اینطور که گفتید تجارت شما را می توان با توجه به بازار مالی به دو بخش تقسیم کرد. قبل از تحریم مالی و بعد از آن، در این دو دوره چه بر Hi-Pack گذشت؟

همانطور که گفتم Hi - Pack ابتدا با اروپا کار می کرد و بعد از رکود بازار به چین سوق پیدا کرد. باز در همین چین هم با مسائل عدیده ای برخورد کردیم کار به جایی کشید که شرکت های معتبر برای فروش بعضی دستگاهها که درسفارش آن با شرکت های اروپایی مشترک بودیم از آنها کسب اجازه می کردند و گاهی هم به مشکل بر می خوردیم.

به طور مثال می خواستیم یک دستگاه لیزر برای قالب سازی خریداری کنیم که تحت لیسانس یک شرکت ایتالیایی بود و آنها خیلی محافظه کارانه برخورد می کردند و متوجه شدیم که از فروش آخرین مدل های مدرنش طفره می رود و سعی دارد مدل های پایین تر که تکنولوژی از تاریخ گذشته ای داشتند به ما بفروشد. اما مقاومتی که من همواره آن را خصیصه شاخص مردم کشورم میدانم کارساز واقع شد و ما با پافشاری و کوتاه نیامدن از قصد و اراده مان به هر روشی که بود آن دستگاه را تهیه کردیم اما همواره به روزترین دستگاه ها را از این شرکت ها مطالبه نموده و آنها هم طی این مدت مدید همکاری، ما را شناخته بودند و می دانستند به کمتر راضی نمی شویم، حتی در بحث تأمین قطعات هم در عین تحریم هیچ گاه نشد ما کم و کسری داشته باشیم و خدمات پس از فروشمان مشتری را معطل کند.

بیشتر بخوانید : بهترین قالب سازی برای دستگاه دایکات و لترپرس را چگونه پیدا کنید ؟

بحث کمبود نقدینگی امروز از معضلات آشکاری است که گریبان گیر بازار و جامعه شده است، قیمت متغیر ارز قدرت ریسک ما را پایین آورده اما با این حال تمام سعی مان بر حفظ قیمت در عین کیفیت بوده و هست تا در نوسازی ناوگان صنعت چاپ و بسته بندی مثمر باشیم. فروش اقساطی به مشتریان معتبر که جناب جمالی توضیحش را دادند از جمله تلاش های ما بوده است.

Hi-Pack در ایجاد اشتغال چقدر پیروز بوده؟ پرسنل شرکت شما الان چند نفرند؟

در مجموعه خود ما حدود 30 پرسنل مشغول به کار هستند. از مکانیک و برقکار و تراشکار گرفته تا سیستم اداری، علاوه بر آن و مهم تر، این نکته است که ما با فروش هر دستگاه که از مشابه غربی هم بسیار ارزان تر است و صنعتگر را هم تحت فشار نمی گذارد، حداقل به طور متوسط سه نفر را به کار مشغول نموده ایم؛ حالا شما با توجه به فروش دستگاه ها ببینید که Hi-Pack چقدر در کار آفرینی مؤثر بوده است .

پیش تر گفتید که Hi-Pack چشمی هم به بازار منطقه داشته و در کشورهای عراق و افغانستان هم خطوط تولید متعددی را راه اندازی نموده است… شما در شهرستان ها و استان های داخلی کنندگی دیگری ندارید؟

چرا در استان هایی که قطب صنعتی محسوبند کنندگی های فعالی داریم، در مشهد و اراک کنندگی های Hi-Pack فعالند و به مشتریان خدمات رسانی می کنند. اما برای بحث خرید بیشتر مشتریان مستقیم با شرکت ما در تهران تماس می گیرند. Hi-Pack در همه نمایشگاهها شرکت می جوید و این خصیصه باعث شده ما مشتریانمان را در این بازه ها در جاهای مختلف ملاقات کنیم و عموم قراردادهای فروش را همان جا ببندیم. Hi-Pack همواره گوش شنوای مشتریانش بوده و تا موقعیتش اجازه داده خود را با شرایط آنها وقف داده است، از این رو مشتریان شهرستانی پر و پا قرص و خوبی داریم که رفیقمان محسوب می شوند، Hi - Pack در دسترسشان بوده و مستقیم و چشم در چشم به آنها خدمات رسانی نموده و می کند.

صحبت از اشتغال شد ؛ الان در ایران تولیدات جزیی از بعضی دستگاه ها انجام می گردد، واردات شما به این شرکت های عمدتا کوچک و نوپا آسیب نمی زند؟ خود Hi-Pack چه؟ دوست ندارد وارد بازار تولید شده و دستگاه های خودش را بسازد؟

همه چیز به اقتصاد و وضع بازار وابسته است، در آینده نزدیک که بعید می دانم اما شاید با بهبود اوضاع وارد عرصه تولید داخلی شویم، البته باید مطالعه و ارزیابی کرد و همه جوانب را سنجید، گفتم که الان به خاطر نیروی کار و تولید نهایی ارزان بیشتر شرکت های بزرگ هم به چین روی آورده اند، تا ببینیم چه پیش می آید اما در مورد بخش اول سوال تان باید بگویم ما کاملا حواسمان معطوف بازار داخلی است تا خدای نانموده از واردات ما آسیبی به صنعت داخلی نرسد. مثال میزنم؛ ما قبلا چسب هایی برای سلفون کشی هایمان می آوردیم ولی بعد دیدیم که همین چسب را تولید کننده داخلی با کمک پتروشیمی تولید می کند. ما هم مشتری آنها شدیم و واردات آن را متوقف کردیم، با مثلا ماشین بسته بندی شیرینگ که امروز در شرکتهای داخلی چون دناپک یا آل طه ساخته میگردد و کیفیت قابل قبول و خوبی هم دارد که با نمونه های خارجی برابری می کند، وقتی اینگونه است ما برای چه با واردات عرصه را بر تولید کننده کشورمان تنگ کنیم پیش تر اشاره کردم که Hi - Pack به دنبال ایجاد اشتغال و رونق داخلی است و به این نکته معتقد است که با رونق بازار کشور و ایجاد اشتغال، این گردش مالی به نفع همه از جمله خودش خواهد بود.

به خاطر نیروی کار و تولید نهایی ارزان بیشتر شرکت های بزرگ هم به چین روی آورده اند، تا ببینیم چه پیش می آید اما در مورد بخش اول سوال نان باید بگویم ما کاملا حواسمان معطوف بازار داخلی است تا خدای نانموده از واردات ما آسیبی به صنعت داخلی نرسد.

کمی هم در مورد خدمات پیش و پس از فروش Hi-Pack توضیح دهید؟

Hi-Pack کادر مجرب و متخصصی در اختیار دارد که از مشاوره تا سفارش خرید، تولید و ارسال و پس از آن نصب و آموزش در خدمت مشتریانش است و بعد از آن هم همواره در خدمات پس از فروش، عیب یابی و تعمیر و سایر احتمالات دیگر در کنار مشتری و پشتوانه و دلگرمی او است به قول معروف ما با مشتری رو بازی می کنیم. گاهی لازم بوده و پیش آمده که ما با دفترمان در چین هماهنگ نموده ایم و مشتری را به هزینه Hi-Pack به چین برده و طریقه ساخت دستگاه و کارش را به او نشان داده ایم. مثلا مشتری بوده که قصد خرید خط تولید ورق را داشته، این یک سرمایه گذاری کلان بوده و نیاز به ارزیابی و آگاهی بیشتری داشته، ما در حین مشاوره او را به محل تولید دستگاه برده و نمونه های خط تولید در چین را هم نشانش داده ایم و اینگونه او با اطمینان قلبی و دیدی باز به خرید دست زده است، ما کنار او بوده ایم و خدمات رسانی نموده ایم، او امروز از Hi-Pack راضی است و رفیق ما است، این آرامشی به ما می دهد که گام هایمان را برای ادامه پایدار می کند و با هیچ قیمتی قابل وصول نیست.

3. شرکت اصفهان پک

طراحی و ساخت خطوط و دستگاه های بسته بندی نهایی

  • انواع دستگاه شیرینگ پک یا دستگاه بسته بندی شیرینک
  • طراحی و ساخت خطوط و دستگاه های بسته بندی نهایی

دستگاه شیرینگ پک چیست؟

دستگاه بسته بندی پالت یا همان پالت پیچ یکی از انواع دستگاه های بسته بندی نهایی است که شرکت اصفهان پک طراحی و ساخت این دستگاه ها را بصورت تخصصی دنبال میکند و تا امروز بیش از 27 مدل از دستگاه استرچ پالت را طراحی و به بازار عرضه نموده است.

نگاهی کوتاه به شرکت اصفهان پک

در سال 1358 و در دورانی که کمتر بحثی از بسته بندی در میان بود شرکت ماشینهای بسته بندی اصفهان پک توسط آقای عباس اخوان حریری در منطقه صنعتی جی (فرودگاه) اصفهان با فضایی بالغ بر 3000 متر مربع بنیان قرار گرفت.در ابتدا کار با ساخت دستگاه پالیش و آهار نخ آغاز و سپس با تولید دستگاه بسته بندی پیلوپک(مخصوص گز,دستمال کاغذی و کیک و…) تداوم یافت. در دهه های 60 و 70 بیشترین فعالیت در زمینه ساخت و طراحی انواع دستگاه شیرینگ پک حرارتی معطوف بود و پس از آن طراحی ، نصب و ساخت خط تولید شستشو و بسته بندی خرما (پارس خرما) با لطف خدا با پیروزیت به انجام رسید. در دهه 80 ، اصفهان پک با ساخت و طراحی دستگاه استرچ پالت برگی دیگر از صنعت بسته بندی کشور را ورق زد چرا که تا آن زمان هیچگونه فعالیتی در زمینه بسته بندی پالت در ایران صورت نپذیرفته بود و دستگاه بسته بندی استرچ رپینگ و استرچ پیچ بیشتر در کشورهای غربی ، مورد استفاده قرار می گرفت و در ضمنً دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز نیز برای اولین بار در کشور و دنیا توسط این شرکت طراحی و ثبت اختراع شد و با توجه به هزینه ناچیز گاز نسبت به برق و استهلاک بسیار کم، این تیپ دستگاه مورد استقبال شگفت انگیز در بین کارخانجات و واحدهای تولیدی کشور قرار گرفت.در دهه 90 با توجه به تحولات سریع تکنولوژیک دنیا، سبد محصولات این شرکت با محصولاتی همچون دستگاه دستگیره ساز اتوماتیک -دسته زن، پالتایزر، دیپالتایزر، دستگاه کارتنینگ ، شیرینگ پالت ، دستگاه بسته بندی رول وکویل،دستگاه بسته بندی لوله، دستگاه بسته بندی شیلنگ (coil wrapper) و… رنگ و بویی تازه به خود گرفت در حال حاضر شرکت اصفهان پک در 3 کارخانه مجزا (کارخانه شماره 1 تولید دستگاه های شیرینگ پک - کارخانه شماره 2 تولید دستگاهای استرچ رپینگ - کارخانه شماره 3 طراحی و تولید دستگاه های خاص) و در مجموع فضایی بالغ بر 9000 متر مربع فعالیت مینماید. امید است شرکت اصفهان پک در سالهای آینده فاصله خود را با ماشین سازان اروپایی به حداقل ممکن برساند و در زمینه ساخت و طراحی ماشین آلات صنعتی و صنعت ماشین سازی بتواند با کشورهای صنعتی دنیا رقابت نماید،ما با تمام توان عزم خود را در این راه جزم نموده ایم یا حق.

آدرس : اصفهان - منطقه صنعتی جی(فرودگاه) - خیابان سوم(بانک ملی)-دومین فرعی سمت چپ پلاک30

تلفن : 35723838-031 (8 خط) فکس : 35723841-031

4. ماشین سازی کیامرثی

طراحی و تبدیل ماشین های رول یا لیبل به uv (یووی)

با آخرین تکنولوژی روز دنیا همراه چیلر و دمپراتوماتیک

فروش دستگاه های :

  • یووی موضعی همراه با دستگاه افست 102×72 سانتی متر با توان 15kw
  • دستگاه طلاکوب روی لترپرس تمام اتوماتیک سایز 57×77 سانتی متر
  • خشک کن تمام اتوماتیک سیلک اسکرین سایز : 72×52 و 72×102 سانتی متر

5. بازرگانی S&H

واردکننده مستقیم انواع دستگاه های پس از چاپ و صحافی

  • دستگاه پانچ فنر دوبل و مارپیچ تمام اتوماتیک
  • دستگاه پانچ اتوماتیک
  • دستگاه فنر دوبل نیمه اتوماتیک
  • دستگاه فنر مارپیچ تمام سیم
  • دستگاه تو جلد ریزی
  • دستگاه دایکات طلاکوب در ابعاد مختلف
  • دستگاه دایکات فکی در ابعاد مختلف
  • دستگاه گرد کن رومیزی
  • دستگاه گرد کن دو طرفه هیدرولیک
  • دستگاه گردد کن صنعتی (پایه دار)
  • دستگاه تسمه کش

نشانی: خیابان سعدی شمالی، کوچه زوارئیان، پاساژ گوهرین، طبقه همکف، پلاک 54

تلفن : 33930393 | همراه : 09122434677

6. گروه صنعتی آداکارنو

ساخت ماشین آلات چاپ و تجهیزات وابسته

  • ماشین لمینت سوپر کمبی
  • ماشین برش رول به رول
  • ماشین لمینت حلال و کلدسیل
  • ماشین لمینت دوجزئی
  • ماشین چاپ روتوگراور آنلاین

آدرس : تهران، شهر قدس، انتهای خیابان چمن، کوچه سامان، پلاک 18

تلفن : 46897038

7. تکنو امین

تولید کننده ماشین آلات صحافی و چاپ طلاکوب

  • طلاکوب هیدرولیک
  • برش برقی
  • پانچ کاغذ هیدرولیک همراه با قالب سرعت بالا
  • برش کارت ویزیت (گردکن چهار گوش همزمان)
  • پرس دستی و هیدرولیک (ابعاد 50×70 و 35×50)
  • گوشه کوب
  • خط تا
  • گوشه زن
  • پرس گرم

آدرس : مشهد، سیدی، شهرک صنعتی خلج، ریاضی 53، پلاک 152

تلفن : 05133853929

8. آریاپک

  • سازنده خطوط بسته بندی شوینده ، آرایشی بهداشتی ، غذایی ، داروئی و انواع مایعات
  • سابقه درخشان در تولید دستگاه های لیبل شرینک و خط کامل لیبل شرینک لیوان
  • سازنده انواع دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید انواع لیبل زن - لیبل شرینک - opp - چسب داغ - پشت چسبدار - غلاف گذار
  • خط کامل لیبل شرینک لیوان انواع تونل لیبل شرینک سشواری - المنتی - بخار
  • دستگاه دقیق پر کن سیلندری سرو موتوری - دربند - ردیف کن بطر - نقاله - خطوط ترافیک
  • دستگاه توزین و سینی های ابتدا و انتهای خط

محصولات

  • لیبل انداز لیبل شرینک (اسلیو)
  • انواع دربند
  • انواع پرکنانواع تونل شرینک
  • لیبل زن opp چسب داغ
  • لیبل زن پشت چسبدار
  • توزین

دفتر فروش: تهران، بزرگراه جلال ال احمد، روبرو شهر آرا، نبش خ 4، پلاک2، واحد 7

7 الی 88484200-021 7 الی 88242644-021

9. ماشین سازی روشن

کارخانه صنعتی روشن با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت ایران، در سال 1355 به همت آقای عباس فتح اللهی تاسیس شد. این واحد صنعتی در ابتدای فعالیت خود اولین تولیدکننده چراغ های گردسوز در ایران بوده است که نام کارخانه نیز با توجه به این امر انتخاب شد.از یک دهه پس از احداث، این کارخانه در واحد های مختلف، محصولات و خدمات بسکمک را به صنعت این کشور عرضه نمود.

محصولات

  • پاتیل پخت
  • دستگاه های تفت و خشک کن
  • ماشین آلات عمومی
  • ماشین آلات تخصصی
  • مخازن
  • بلندر و میکسرها
  • انتقال دهنده ها و بالابرها
  • تونل خنک کننده

شهریار، جاده آدران، روبروی اسد آباد، کوچه بوستان یکم

تلفن تماس: 02165683471 - 02122342863

10. شرکت ماشین سازی ارم

شرکت ماشین سازی ارم با بیش از 30 سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی افتخار دارد که یکی از پیشگامان صنعت بسته بندی در کشور عزیزمان ایران می باشد که در طول این مدت افتخار همکاری با بیش از 1000 کارخانه داخلی و خارجی در زمینه تجهیز خطوط فرآوری و بسته بندی را داشته است.

استان البرز، کرج، کمال شهر، بلوار بهشت سکینه، خیابان چهارم، اولین فرعی بعد از چهار راه، سومین کارخانه سمت چپ

25 64 863 - 0912 39 15 71 34 - 026 59 15 71 34 - 026

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1509

به "بهترین سازنده فروشنده دستگاه&zwnj بسته بندی خانگی کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سازنده فروشنده دستگاه&zwnj بسته بندی خانگی کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید