رمانتیک ترین مناظر جزیره کیش کدام است

به گزارش تور بالی اندونزی، جزیره بسیار زیبای کیش یکی از بهترین نقاط گردشگری ایران است که در تمامی فصول سال زیبایی بی نظیری را در بر دارد. این جزیره با آرامش آسمانِ خود که همراه با شب های پر ستاره مهتابی است، گردشگران بسیاری را به سوی خود فراخوانده است.

رمانتیک ترین مناظر جزیره کیش کدام است

رستوران های لوکس دریایی و هتل های کیش همچون هتل ترنج و هتل داریوش، لحظات شگفت انگیز و خاطرات بی نظیری را برای میهمانان رقم زده اند. هتل های کیش به دلیل گردشگری و توریستی بودن این جزیره جز بهترین ها محسوب می شود، هتل های 5 ستاره زیادی در کیش ساخته شده است، هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و ... جز هتل های پرهوادار هستند.

طبیعت زیبا و منحصر به فرد، تفریحات دریایی و سواحل بی نظیر از رمانتیک ترین مناظر جزیره کیش محسوب می شوند که خاطراتی به یادماندنی را برای میهمانان خود به ارمغان می. با سفر به جزیره زیبای کیش لحظاتی زیبا را بیافرینید و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید.

هتل دریایی ترنج، هتلی همراه با مناظر رمانتیک در کیش

هتل ترنج کیش (https://www.iranhotelonline.com/kish-hotels/هتل- ترنج) علاوه بر امکانات بی نظیر و لوکس جهت رزرو و اسکان، خود هتل یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش محسوب می شود. امکانات تفریحی فوق العاده موجود در هتل ترنج کیش، مناظر رمانتیک و رویایی بی نظیری را برای میهمانان خود به همراه داشته است.

این هتل که در سال 1394 به بهره برداری رسیده است، به جهت قرارگیری بر روی آب های نیلگون خلیج فارس یکی از هتل های رمانتیک کیش محسوب می شود. پنجره های این هتل تصاویر زیبای طلوع و غروب خورشید را در این جزیره به بهترین شکل به نمایش گذاشته اند. به طوری که می توان آن را یکی از رمانتیک ترین مناظر جزیره کیش نامید.

جهت ویژه دوچرخه سواری در جزیره کیش

جهت ویژه دوچرخه سواری به جهت دارابودن مناظر بی نظیر و همجواری با دریا یکی از جاذبه های رمانتیک گردشگری در کیش محسوب می شود. جهت طولانی دوچرخه سواری لحظاتی رویایی را در بر دارد، و دوچرخه سواری را در ساعات مختلف شبانه روز برای گردشگران فراهم می نماید. دوچرخه سواری با دوچرخه های دو سرنشین و عبور از پارک نیلوفر، بوستان و بازار مرجان کیش و سایر جاذبه های گردشگری در این جهت، لحظاتی رمانتیک و به یاد ماندنی را برای مهمانان در بر داشته است.

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ یکی از بهترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش محسوب می شود، که مناظر رمانتیک بی نظیری را به گردشگران عرضه می دارد. این پارک علاوه بر دارا بودن تفریحاتی همچون پیست اسکی، پینگ پنگ و دوچرخه سواری، دارای جهتهای ویژه جهت پیاده روی می باشد. قدم زدن در جهت پیاده روی پارک ساحلی سیمرغ که همجوار با آب های نیلگون خلیج فارس است، لحظاتی رمانتیک و به یاد ماندنی را می سازد.

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجانی که یک از جاذبه های بسیار زیبای گردشگری جزیره کیش محسوب می شود، در شرق جزیره و در همجواری بازار مرجان کیش واقع شده است. تماشای طلوع آفتاب در ساحل مرجانی یکی از باشکوه ترین مناظر رمانتیک این جزیره به شمار می آید، که در کنار آلاچیق ها و فضای سبز بسیار وسیعِ آن خاطراتی فراموش نشدنی را به همراه دارد. همچنین اسکله نسبتاً کوچکی که در این ساحل قرار گرفته است، میهمانان را میان آب های نیلگون و درخشان راهنمایی می کن، و بدین شکل احساساتی فرح انگیز را در بر دارد.

اسکله تفریحی جزیره کیش

اسکله تفریحی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کیش است، که رمانتیک ترین مناظر این جزیره را در بر دارد. غروب بسیار زیبای خورشید در این اسکله، مناظر رمانتیک بی نظیرِ فلق را برایتان به نمایش می گذارد که همراه با انرژی و نشاط مضاعفی می باشد. دوچرخه سواری در محوطه های اطراف اسکله و گذراندن لحظاتی در آلاچیق های همجوار و همچنین در رستوران های آن لحظاتی بی نظیر و به یاد ماندنی را در بردارد. از آنجا که اسکله تفریحی سازه ای است که شما به میان آب های نیلگون خلیج فارس راهنمایی می نماید، می توانید لحظاتی دلپذیر در کنار تماشای ماهی ها داشته باشید. و رمانتیک ترین تصاویر را در طلوع و غروب خورشید در این اسکله به ثبت برسانید.

مناظر زیبا در کنار کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی یکی از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد در کیش محسوب می شود. این کشتی در غرب جزیره و در نزدیکی روستایی به نام باغو به گل نشسته است. کشتی یونانی از سال 1345 میلادی به قصد سفر به یونان در ساحل این جزیره آرمیده است. گذراندن لحظات غروب خورشید در همجواری کشتی یونانی را می توان یکی از رمانتیک ترین مناظر جزیره کیش به شمار آورد. ثبت تصاویری با پس زمینه کشتی و آسمان رنگی غروب، لحظاتی زیبا و به یاد ماندنی را در بر دارد که در کنار نوشیدن چای در کافه های آن این نشاط مضاعف می شود.

لحظاتی رمانتیک در کشتی آکواریوم کیش

کشتی آکواریوم یکی از تفریحات سرگرم کننده و رمانتیک درجزیره کیش محسوب می شود. کف و پنجره هایی از جنس شیشه در این کشتی منجر شده تا عمقی حدود دو و نیم متر زیر دریا قابل رویت شود. به طوری که می توان از درون کشتی انواع آبزیان نظیر گونه های مختلف ماهی ها، مرجان ها، ستاره دریایی و همچنین لاکپشت ها و در نهایت دنیای زیر آب را مشاهده کرد. این مناظر هیجانی به یاد ماندنی و نیز رمانتیک را در بر دارد و یکی از تفریحات پر هوادار محسوب می شود.

نحوه سفر به کیش

با مناطق رمانتیک وتفریحی جزیره کیش آشنا شدید حال برای سفر به این جزیره زیبا مجبور نیستید که یک فهرست بسیار طولانی از هتل ها را بخوانید و به دشواری انتخاب کنید، با استفاده از ابزار فیلتر انتخاب هتل و شهر مورد نظر، فهرستی از هتل هایی را که می توانید در آنها اتاق رزرو کنید، خواهید دید. بعد می توانید بسته به بودجه خود، نسبت به رزرو هتل های کیش، یا هر شهری که قصد سفر در آن را دارید اقدام کنید.

ایران هتل ضمن معرفی بهترین هتل های کیش و ارائه نمودار کیفیت آنها، تصاویرِ متعدد از اتاق ها و لابی هتل، شما را در انتخاب مناسب ترین هتل های کیش در ایام نوروزی کمک می نماید. در واقع امکان مقایسه هتل ها و نیز امکانات و قیمت های آن ها، آنالیز خدمات نظرسنجی ها و میزان رضایت مشتریان از جمله نکات مثبت و قابل توجه رزرو هتل های کیش به وسیله ایران هتل آنلاین محسوب می شود.

برای آنالیز و رزرو هتل های کیش سربزنید:

آدرس وب سایت: www.iranhotelonline.com

تلفن تماس: 05191005105

منبع: فرارو
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1494

به "رمانتیک ترین مناظر جزیره کیش کدام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین مناظر جزیره کیش کدام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید