رمان تعاملی گوست وایر توکیو رایگان عرضه شد؛ پیش عایدی داستانی بازی

به گزارش تور بالی اندونزی، سازنده و ناشر بازی گوست وایر توکیو (Ghostwire: Tokyo) به ترتیب تنگو (Tango) و بتسدا (Bethesda) اعلام کردند که رمان تعاملی را از این بازی منتشر خواهند کرد. نام آن پیش عایدی گوست وایر: توکیو (Ghostwire: Tokyo - Prelude) است. بعلاوه این رمان به وسیله فروشگاه پلی استیشن در دسترس خواهد بود. کاربران کامپیوتر نیز می توانند به وسیله فروشگاه استیم یا اپیک آن را تهیه نمایند.

رمان تعاملی گوست وایر توکیو رایگان عرضه شد؛ پیش عایدی داستانی بازی

دنیای بازی گوست وایر بسیار عجیب و پیچیده به نظر می رسد. حال اگر شما به آن علاقه داشته باشید می توانید با این رمان بصری اطلاعات بیشتری از دنیای گوست وایر بدست بیاورید. شما به KK و تیمش ملحق خواهید شد. این افراد در پی کسی هستند که گم شده است. نکته اینجاست که در میانه راه شما با موارد متفاوتی روبرو خواهید شد. شما باید انتخاب کنید که با چه افرادی ارتباط داشته باشید تا داستان این پیش عایدی را کامل کنید.

گوست وایر توکیو یک عنوان به سبک اکشن و ماجراجویی است. بازیکنان باید کوشش نمایند تا به مهارت کامل در هنر Ethereal Weaving برسند. در میانه راه باید دشمنان خود به نام Hannya را شکست داده و کوشش نمایند تا توکیو را نجات دهند. دنیای این بازی به علت وجود دشمنان بسیار رازآلود است و پر از ویژگی های خاص است. شما باید در توکیو گشته و سعی کنید رمز و رازها را کشف کنید.

گوست وایر توکیو به علت سبک خاصی که دارد، پتانسیل زیادی برای بخش های جانبی دارد. حال اولین داستان جانبی در قالب یک پیش عایدی برای این بازی عرضه شده است. البته عرضه این شرح احتیاج بود. به علت اینکه بازیکنان احتیاج به شرح دارند که چرا دنیای گوست وایر به این شکل است. حال باید منتظر موارد دیگر بود تا رازهای دیگر دنیای این بازی را برای ما افشا نمایند.

بازی گوست وایر توکیو در تاریخ 5 فروردین (25 مارس) برای کنسول پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2166

به "رمان تعاملی گوست وایر توکیو رایگان عرضه شد؛ پیش عایدی داستانی بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان تعاملی گوست وایر توکیو رایگان عرضه شد؛ پیش عایدی داستانی بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید