سرورهای متال گیر سالید 5 روی کنسول های نسل هفتم خاموش خواهند شد

به گزارش تور بالی اندونزی، بالاخره پس از 6 سال از عرضه بازی متال گیر سالید 5 (Metal Gear Solid V: The Phantom Pain) کونامی به صورت رسمی اعلام نموده است که سرورهای آنلاین این بازی در خاتمه ماه مه سال آینده دیگر در دسترس نخواهد بود.

سرورهای متال گیر سالید 5 روی کنسول های نسل هفتم خاموش خواهند شد

در اطلاعیه ای که در سایت شرکت کونامی دیده می گردد، نوشته شده است: از شما برای بازی کردن Metal Gear Solid V: The Phantom Pain سپاسگزاریم. متأسفیم که کاربران خود را آگاه می کنیم که سرورهای آنلاین این بازی در تاریخ 31 مه 2022 از دسترس خارج خواهد شد.

اگرچه متال گیر سالید 5 همچنان به صورت آفلاین روی کنسول های نسل هفتمی سونی و مایکروسافت قابل اجرا خواهد بود اما دیگر امکان وصل شدن به سرورهای آنلاین وجود نخواهد داشت و بعلاوه بخش آنلاین آن یعنی متال گیر آنلاین پس از این تاریخ دیگر روی کنسول های نسل هفتمی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 قابل اجرا نخواهد بود.

بر اساس گفته های کونامی، اولین قدم در راستای این تصمیم هم اکنون اجرا شده است و دیگر سیستم های خرید بازی متال گیر آنلاین قابل استفاده نیست. سپس از تاریخ 30 نوامبر امکان خرید بسته های الحاقی برای متال گیر آنلاین وجود نخواهد داشت. پس از آن و از تاریخ 1 مارس 2022 بازی متال گیر آنلاین از فروشگاه های دیجیتال کنسول های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 حذف خواهد شد و قابل خریداری نخواهد بود. در نهایت، در تاریخ 31 مارس سال 2022 تمامی سرورهای آنلاین این بازی به کار خود پایان خواهند داد و بازیکنان پس از آن نمی توانند از هیچ کدام از ویژگی های آنلاین بازی استفاده نمایند

در این اطلاعیه، کونامی به بازیکنان اطمینان خاطر داده است که اگرچه دیگر ویژگی های آنلاین بازی قابل دستیابی نخواهند بود اما همچنان بخش آفلاین کاملاً قابل بازی است. آن ها بعلاوه تأکید نموده اند که برای آیتم هایی که درون بخش آنلاین خریداری شده است، هیچ مبلغی بازپرداخت نخواهد شد.

با این حال، در حال حاضر این اقدام دارندگان این بازی را در پلتفرم های دیگر تهدید نمی کند و به نظر می رسد که ویژگی های آنلاین بازی متال گیر سالید 5 همچنان روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی به صورت کامل قابل استفاده باشد.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخ 1 سپتامبر 2015 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و کامپیوترهای شخصی در سراسر دنیا منتشر شد. همان طور که از نام بازی مشخص است، این اثر پنجمین قسمت شماره دار مجموعه بازی متال گیر سالید است که به نام یک بازی اکشن مخفی کاری تجربه ای منحصر به فرد را ارائه می دهد. البته متال گیر سالید 5 حواشی مختلفی را هم پشت سر گذاشت. در هنگام توسعه این اثر بود که کونامی و هیدئو کوجیما، خالق متال گیر سالید، با هم به مشکل برخوردند و این باعث شد تا کوجیما مجبور گردد شرکت کونامی را ترک کند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1922

به "سرورهای متال گیر سالید 5 روی کنسول های نسل هفتم خاموش خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرورهای متال گیر سالید 5 روی کنسول های نسل هفتم خاموش خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید