سرگروه تیم ملی تکواندو ایران حذف شد، مکزیک و تایلند طلایی شدند

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، روز دوم از رقابتهای تکواندو قهرمانی که در پائوبلای مکزیک در جریان است، از نیمه شب سه شنبه تا بامداد چهارشنبه برگزار گردید که طی آن تکواندوکاران اوزان 74- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم بانوان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

سرگروه تیم ملی تکواندو ایران حذف شد، مکزیک و تایلند طلایی شدند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تیم ایران در دومین روز مسابقات تنها در وزن 74- کیلوگرم مردان نماینده داشت که مسعود حجی زواره با سه پیروزی متوالی و شکست برابر نماینده روسیه از رسیدن به مدال بازماند.

سرگروه تیم ملی ایران کار خود را در جام بیست و یکم با پیروزی بر نماینده کاستاریکا شروع کرد. وی کارلوس سالاس از کاستاریکا را 8 بر صفر از پیش رو برداشت. این تکواندوکار در دور دوم برابر دیمتری کیم نایب قهرمان بازی های آسیایی گوانجو از ازبکستان 2 بر یک صاحب پیروزی گردد.

حجی زواره در گام سوم به دیدار انگل مورا از کوبا رفت و 4 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سرگروه تیم ملی ایران در مبارزه پای سکو و برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مقابل آلبرت گان از روسیه به میدان رفت و 5 بر یک نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در این وزن شکست و حذف مارک لوپز آمریکایی یکی از عنوان دارترین تکواندوکاران این وزن و شکست نماینده کره جنوبی از مهمترین اتفاقات بود. اوریل آدریانو از مکزیک مدال طلای این وزن را به خود اختصاص داد. البرت گان روسی نقره گرفت و کیم یو جین از کره جنوبی به همراه سیف الدین طرابلسی از تونس مدال برنز مشترک را کسب کردند.

در بخش بانوان هم مدال طلا به چانتیپ از تایلند به مدال طلای وزن 49- کیلوگرم دست یافت. توران دانا از اردن نقره گرفت و یونی آگری از کوبا به همراه لوکیجا زانوویچ از کرواسی پیروز به کسب مدال برنز مشترک شدند.

بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی دنیا با حضور 872 ورزشکار مرد و زن از 134 کشور از روز دوشنبه 24 تیرماه در سالن اکس پوزیتو شهر پائوبلا مکزیک شروع شده که تا روز 30 تیرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 378

به "سرگروه تیم ملی تکواندو ایران حذف شد، مکزیک و تایلند طلایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگروه تیم ملی تکواندو ایران حذف شد، مکزیک و تایلند طلایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید