سومین دوره مسابقه های منطقه ای اتومبیل رانی رشته درگ در ایلام برگزار گردید

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از برگزاری سومین دوره مسابقه های منطقه ای اتومبیل رانی رشته درگ در استان اطلاع داد.

سومین دوره مسابقه های منطقه ای اتومبیل رانی رشته درگ در ایلام برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 5 بهمن 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقه اتومبیل رانی رشته درگ به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در کلاس بندی مختلف روز آدینه چهارم بهمن ماه در محل فرودگاه قدیم شهر مهران با شرکت استان های ایلام، آذربایجان غربی و شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، تهران، قزوین، خوزستان و شیراز برگزار گردید.

او افزود: سومین دوره مسابقه های منطقه ای اتومبیل رانی رشته درگ 400 متر روز با هدف توسعه گردشگری ماجراجویانه و توسعه گردشگری ورزشی استان، در شهرستان مهران با رجحان تیم شیراز به انتها رسید.

شنبه زاده توضیح داد: استان های شرکت کننده در این مسابقه ها در کلاس های 1600، 1800، 2000 و کلاس آزاد برگزار گردید و پس از شیراز، ایلام و کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: این رقابت ها با همکاری میراث فرهنگی و هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان ایلام برگزار گردید که 40 ماشین با 48 شرکت کننده و در این مسابقه حضور داشتند.

او ادامه داد: پیست شهر مهران یکی از استانداردترین پیست های کشور است و پس از آن پیست آیلند در تهران با طول کمتر و و دارای شیب بعد از این پیست واقع شده است.

شنبه زاده بیان نمود: مسابقه های منطقه ای اتومبیل رانی با حضور فرماندار مهران، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام و بعضی از مسئولان در پیست فرودگاه شهر مهران برگزار و در انتها به نفرات برتر جوایز، لوح و کاپ اهدا شد.

او با بیان اینکه هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی ایلام دارای 500 عضو فعال است، افزود: از این مسابقه استقبال خوبی به عمل آمد و فرماندار مهران نیز قول مساعد برای حمایت از برگزاری چنین رقابت هایی را داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 855

به "سومین دوره مسابقه های منطقه ای اتومبیل رانی رشته درگ در ایلام برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین دوره مسابقه های منطقه ای اتومبیل رانی رشته درگ در ایلام برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید