شارژر نو شیائومی در 5 دقیقه گوشی را فول شارژ می نماید

به گزارش تور بالی اندونزی، شیائومی درحال برنامه ریزی برای فراوری انبوه شارژر 300 واتی است.

شارژر نو شیائومی در 5 دقیقه گوشی را فول شارژ می نماید

افشاگر نام آشنای خبر های فناوری، Digital Chat Station می گوید شیائومی درحال برنامه ریزی برای فراوری انبوه شارژر فوق سریع 300 واتی است؛ محصولی که یک گوشی هوشمند را فقط در عرض پنج دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ می نماید. بدین ترتیب به نظر می رسد فناوری شارژ فوق سریع برند چینی در آینده نزدیک به همراه بعضی از محصولات این شرکت عرضه خواهد شد.

نسخه اصلاح شده ردمی نوت 12 پرو پلاس که اخیراً به نمایش عایدی، از باتری 4100 میلی آمپرساعتی بهره می برد و با شارژر 300 واتی شیائومی فقط در مدت دو دقیقه از صفر تا 50 درصد شارژ می گردد. علاوه براین مدت زمان مورد احتیاج برای شارژ کامل این دستگاه با شارژر تازه فقط پنج دقیقه است. این فناوری حدبیشتر به توان 290 وات می رسد که می توان آن را در سطح 300 وات در نظر گرفت.

فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی ردمی، نتیجه طراحی خلاقانه و استفاده از مواد تازه در معماری شارژ و باتری گوشی های هوشمند این برند است. شارژر مذکور از محلول GaN (گالیم نیترید) یکپارچه نسل چهار استفاده می نماید که باعث می گردد توان آن با ابعادی درحد شارژر 210 واتی قبلی شیائومی حدود 43 درصد افزایش یابد.

معماری شارژ تازه شیائومی شامل تراشه ای سفارشی برای پمپاژ شارژ است که حدبیشتر راندمان تبدیل انرژی آن به 98 درصد می رسد. این ویژگی مشکل گرم شدن بیش از حد را در مسیر ورودی شارژر برطرف می نماید و درواقع دمای شارژر را کاهش می دهد.

پمپ های شارژ چندگانه شیائومی در طرحی غیرمتمرکز چیده شده اند تا به طور مؤثر از ایجاد گرما جلوگیری نمایند. انتقال شارژ پایدار با حدبیشتر توان در این فناوری به بیش از دو دقیقه می رسد که احتمالاً برای شارژ بیشتر گوشی های هوشمند کافی خواهد بود.

شارژر فوق سریع 300 واتی ردمی، پیشرفتی چشم گیر در فناوری شارژ محسوب می گردد و می تواند نحوه استفاده ما از گوشی های هوشمند را تغییر دهد. با این ویژگی مجذوب کننده، باتری گوشی شما فقط در مدت پنج دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد و دیگر نگران تخلیه باتری نخواهید بود. علاوه براین می توان از فناوری مورد اشاره در دستگاه های دیگری مثل لپ تاپ ها و وسایل نقلیه الکتریکی استفاده کرد.

در حال حاضر تاریخ عرضه شارژر 300 واتی شیائومی تعیین نیست و نمی دانیم کدام محصولات این شرکت با چنین قابلیتی عرضه خواهند شد. به هرحال نمایش موفقیت آمیز نسخه اصلاح شده ردمی نوت 12 پرو پلاس، دید بسیار خوبی از آینده این فناوری ارائه می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: فرادید
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2367

به "شارژر نو شیائومی در 5 دقیقه گوشی را فول شارژ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژر نو شیائومی در 5 دقیقه گوشی را فول شارژ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید