تور عمان ارزان قیمت: شه دوست: گردشگری سلامت مزیت فارس است، البلوشی: افزایش پروازهای مستقیم شیراز، مسقط

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران/فارس مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، گردشگری سلامت را یکی از مزیت های مهم فارس دانست.

تور عمان ارزان قیمت: شه دوست: گردشگری سلامت مزیت فارس است، البلوشی: افزایش پروازهای مستقیم شیراز، مسقط

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

هادی شه دوست شیرازی در ملاقات نماینده مجلس عمان، به آنالیز راهکارهای تعامل بیشتر دو کشور در زمینه گردشگری سلامت پرداخت و گفت: حوزه سلامت یکی از مزیت های نسبی استان فارس در زمینه گردشگری است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از میراث فرهنگی استان فارس، شه دوست اعلام کرد: در سال های اخیر، گردشگری سلامت در اولویت برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: کشور عمان از هدف های مدنظر استان فارس در گردشگری سلامت و درمان است که باید ساختار آن با تعامل طرفین اصلاح گردد.

شه دوست گفت: استان فارس و شهر شیراز با پیشتازی در عمل های پیوند، چشم، پوست، مو و زیبایی یکی از مقاصد اصلی سفر کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس است که تسهیل در فرایند دسترسی بیماران و ایجاد زیرساخت های خدماتی، اقامتی و رفاهی می تواند این حضور را دو چندان کند

این مقام مسئول اضافه نمود: بهره گیری از اساتید خبره علم پزشکی و متخصصین از مزایای استان فارس و شیراز به تعداد می رود که درمان پذیران بدان واقف هستند ولیکن استفاده از این امکانات و منابع فاخر علمی و پزشکی نیازمند تغییر نگاه و ایجاد زیرساخت های لازم و تعامل متقابل با دستگاه های مجری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اعلام کرد: ایجاد مراکز درمانی مناسب و متناسب با اولویت های خدمات گیرندگان از اهم موضوعات است.

شه دوست شیرازی با بیان اینکه بعضی افراد به صورت غیر رسمی و از مبادی غیراصولی و فنی نسبت به ارائه خدمات بعضاً نامناسب به گردشگران درمانی و سلامت اقدام می نمایند، اضافه نمود: اقدام غیررسمی این گونه افراد قابل قبول نیست و افراد آموزش دیده بسیاری در این زمینه وجود دارد و باید از آن ها حمایت گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: باید ارائه خدمات به گردشگران سلامت و درمان در چارچوب قانونی تعریف شده انجام گردد تا در بروز مشکل بتوانیم برای برطرف آن اقدام کنیم.

لزوم افزایش پرواز شیراز-مسقط

نماینده مجلس کشور عمان هم با اشاره به آمادگی کشورش برای افزایش همکاری های دوطرفه در زمینه گردشگری سلامت، گفت: شرکت های ایرانی فعال در حوزه گردشگری به راحتی می توانند در کشور عمان سرمایه گذاری نمایند.

شیخ محمد البلوشی گفت: مردم کشور عمان به استان فارس و شهر شیراز نگاهی ویژه و اعتماد خاصی دارند و به همین دلیل سفرهای درمانی خود را ترجیحاً به این استان انجام می دهند.

نماینده مجلس کشور عمان افزایش پروازهای شیراز-مسقط و بالعکس را لازم دانست و اضافه نمود: با تأسیس شرکت در شیراز، زمینه های سرمایه گذاری در صنایع مختلف بویژه گردشگری در استان فارس ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1934

به "تور عمان ارزان قیمت: شه دوست: گردشگری سلامت مزیت فارس است، البلوشی: افزایش پروازهای مستقیم شیراز، مسقط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان قیمت: شه دوست: گردشگری سلامت مزیت فارس است، البلوشی: افزایش پروازهای مستقیم شیراز، مسقط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید