شکست سنگین چشم بادامی ها برابر عنابی پوشان ، زور عربستان به ژاپن نرسید

به گزارش تور بالی اندونزی، رقابت های قهرمانی هندبال آسیا امشب با برگزاری 6 ملاقات پیگیری شد.

شکست سنگین چشم بادامی ها برابر عنابی پوشان ، زور عربستان به ژاپن نرسید

برای سفر به بهترین قیمت تور ژاپن با بهترین ها مشورت کنید، از سرزمین آفتاب تابان دیدن کنید با فرهنگ سامورایی آشنا شوید و از خوردن سوشی لذت ببرید.

به گزارش،مرحله دوم رقابت های قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی جام جهانی 2021 مصر امروز با برگزاری شش ملاقات پیگیری شد. تیم ملی هندبال ژاپن که سال آینده قرار است یکی از تیم های حاضر در رقابت های المپیک باشد در گروه دوم این مسابقات پیروز شد عربستان سعودی را با نتیجه 30 بر 22 شکست دهد تا آغاز خوبی در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا داشته باشد. بحرین هم که در گروه نخست دور اول قهرمانی آسیا با تیم ملی کشورمان هم گروه بود و پیروز شد با نتیجه 29 بر 18 مقابل امارات به پیروزی برسد تا گام محکمی برای رسیدن به جام جمع چهار تیم برتر آسیا بردارد.

تیم های ملی هندبال قطر و کره جنوبی که از هم گروهی های کشورمان در این مرحله محسوب می شوند هم به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها آبی پوشان قطری پیروز شدند با نتیجه 34 بر 27 از سد چشم بادامی ها بگذرند قطری ها فردا در دومین ملاقات ایشان با تیم ملی کشورمان روبرو خواهند شد. همچنین دیگر ملاقات این گروه هم میان تیم های ملی هندبال ایران و کویت انجام شد که در انتها با نتیجه 28 - 24 به سود ملی پوشان ایرانی رقم خورد.

تیم های ملی هندبال چین و عراق هم در دیگر ملاقات برای کسب عنوان نهمی به مصاف هم رفتند که در انتها عراق با نتیجه 38 - 31 به پیروزی رسید، هنگ کنگ هم با نتیجه 34 - 30 نیوزلند را برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 798

به "شکست سنگین چشم بادامی ها برابر عنابی پوشان ، زور عربستان به ژاپن نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین چشم بادامی ها برابر عنابی پوشان ، زور عربستان به ژاپن نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید