علی علیپور: دست گروسیان به پایم خورد و تعادلم را به هم زد، در جریان بیانیه ها نیستم

به گزارش تور بالی اندونزی، علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است که دست دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان به پای او برخورد کردع ولی داور اعلام پنالتی نکرده است.

علی علیپور: دست گروسیان به پایم خورد و تعادلم را به هم زد، در جریان بیانیه ها نیستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی علیپور پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی مهمی بود و خوشبختانه پیروز شدیم. بچه ها برای تک تک امتیازات از جان و دل مایه می گذارند و ما نباید امتیاز از دست بدهیم.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان چیزی برای از دست دادن نداشت و بازی یک مقدار گره خورد. روی گلی که سیدجلال حسینی زد توانستیم جریان بازی را عوض کنیم و در دقایق پایانی هم گل دوم را زدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

علیپور درباره این موضوع که فرزین گروسیان، سنگربان استقلال خوزستان اعلام نموده بود روی او مرتکب پنالتی نشده است، گفت: من در زمین با گروسیان صحبت کردم. دست او صددرصد با پای من برخورد داشت و تعادلم را به هم زد، ولی داور پنالتی نگرفت. خدا را شکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم تا داستانی به وجود نیاید.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره بیانیه های چند روز گذشته باشگاه ها بیان کرد: من در جریان بیانیه ها نیستم. ما بازیکن هستیم و باید در جهت موفقیت تیم کوشش کنیم. باشگاه باید درباره این مسائل صحبت کند. باشگاه باید این مسائل را جمع و آرامش را به بازیکنان منتقل کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 199

به "علی علیپور: دست گروسیان به پایم خورد و تعادلم را به هم زد، در جریان بیانیه ها نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی علیپور: دست گروسیان به پایم خورد و تعادلم را به هم زد، در جریان بیانیه ها نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید