فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1401

به گزارش تور بالی اندونزی، مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اعلام شد.

فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1401

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف معرفی بهترین آثار رسانه ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله جشنواره نانو و رسانه را برگزار می نماید. علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می توانند آثار خود را از 19 اردیبهشت ماه 1401 تا 10 خردادماه 1401 به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال نمایند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویداد های مرتبط با فناوری نانو باشد. آثاری در جشنواره پذیرفته می شوند که در فاصله زمانی اول تیرماه سال 1400 تا سرانجام اردیبهشت ماه سال 1401 به وسیله رسانه های رسمی کشور یا شبکه های اجتماعی منتشرشده باشند. هر شرکت نماینده می تواند 5 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب های آثار) وجود ندارد و شرکت نمایندگان می توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره نانو و رسانه می توانند با مراجعه به سایت nanomedia.ir آثار خود را طبق قالب های ذیل ارسال نمایند.

*. در این بخش فقط آثار منتشر شده در روزنامه ها و مجلات کثیرالانتشار (بخش رسانه های عمومی)، نشریات تخصصی (بخش رسانه های تخصصی صنعت) و آثار رسانه های دانشجویی پذیرفته می شوند.

**. از نظر ستاد جشنواره، ارسال نماینده عکس مالک اثر شناخته می گردد و مسئولیت هرگونه مغایرت و پیامد های ناشی از آن بر عهده وی خواهد بود.

*. کلیه آثار فراوری شده به وسیله فرد و رسانه های مرتبط با فناوری نانو در همه شبکه های اجتماعی (توئیتر، اینستاگرام، شبکه های اجتماعی ایرانی و…) قابلیت شرکت در جشنواره را دارند.

در جشنواره نانو و رسانه، بعلاوه رسانه های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال 1400 معرفی و تقدیر می شوند. برای این منظور، محتوا های منتشر شده در رسانه های رسمی کشور به صورت روزانه رصد شده و براساس معیار های کمی و کیفی امتیازدهی می شوند.

دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن های 02166124736 و 09206310063 در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2221

به "فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید