فینال تکواندوی گرندپری 2018، هت تریک حذف نمایندگان ایران با شکست عاشورزاده

به گزارش تور بالی اندونزی، سومین نماینده تکواندو کشورمان نیز با شکست در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فینال گرندپری از دور رقابت ها کنار رفت. - اخبار ورزشی -

فینال تکواندوی گرندپری 2018، هت تریک حذف نمایندگان ایران با شکست عاشورزاده

به گزارش خبرنگاران، مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از صبح امروز (پنجشنبه – یکم آذرماه) با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی زاید فجیره شروع و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در وزن نخست المپیک(58- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده در دور نخست به مصاف صفوان خلیل نفر یازده رنکینگ المپیک از استرالیا رفت و با برتری 8 بر 5 حریف ویتو دل آکوئیلا از ایتالیا شد در مرحله یک چهارم نهایی شد.

نماینده تکواندو کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی در دیداری نزدیک و نفس گیر مقابل تکواندوکار ایتالیایی که در حال حاضر در صندلی چهاردهم جهان قرار گرفته است با نتیجه 29 بر 27 مغلوب گردید تا به عنوان سومین نماینده حذف شده کشورمان در این رقابت ها باشد.

در رقابت های صبح امروز نیز آرمین هادی پور و ابوالفضل یعقوبی با شکست در دور نخست از دور رقابت ها کنار رفته بودند.

در وزن 80+ کیلوگرم نیز سجاد مردانی در دور نخست با نتیجه 9 بر 3 مقابل ودران گولس از کرواسی به برتری دست یافت تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایوان تراجکویک از اسلوانی برود.

تیم ایران با ترکیب آرمین هادی پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت ها حضور یافته است و فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی ملی پوشان کشورمان را راهنمایی خواهند کرد.

لازم به ذکر است، این رقابت ها G8 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28، 80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. فرزان عاشورزاده: روند مدال آوری مهمتر از روی سکوی اول بودن است، مطمئنم روزهای پرچالش من تمام می گردد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 138

به "فینال تکواندوی گرندپری 2018، هت تریک حذف نمایندگان ایران با شکست عاشورزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال تکواندوی گرندپری 2018، هت تریک حذف نمایندگان ایران با شکست عاشورزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید