قایق سواری ضرغامی در آشوراده

به گزارش تور بالی اندونزی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از جزیره آشوراده، از ظرفیت های تنها جزیره ایرانی دریای خزر بازدید کرد.

قایق سواری ضرغامی در آشوراده

به گزارش مهر، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ابتدای سفر خود به گلستان با همراهی رحمان فرمانی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با قایق وارد جزیره آشوراده شد و از ظرفیت های تنها جزیره ایرانی دریای خزر بازدید کرد.

در این بازدید سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، گزارشی از جاذبه های منحصربه فرد گردشگری در جزیره آشوراده ارائه داد و به تشریح جزئیات طرح گردشگری در این منطقه پرداخت.

آشوراده به عنوان تنها جزیره ایرانی دریای خزر یکی از ظرفیت های منحصربه فرد زیست محیطی و گردشگری منطقه شمال کشور است. این جزیره با آب و هوای معتدل در حاشیه ساحل و غرب بندر ترکمن از شمال به دریای خزر، از شرق به تنگه باریک موسوم به چپق اغلی و از غرب به کانال طبیعی خزینی و ادامه شبه جزیره میانکاله و از جنوب به خلیج گرگان منتهی می شود.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان تا به امروز برای سالم سازی دریا و سواحل آشوراده 12 هزار و 700 میلیون ریال از منابع ملی استان هزینه کرده است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2171

به "قایق سواری ضرغامی در آشوراده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایق سواری ضرغامی در آشوراده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید