قهرمانی کشوری کاراته کاها از محله ای کم برخوردار

به گزارش تور بالی اندونزی، از محله فرحزاد با همه قدمت و هویتش به عنوان محدوده کم برخوردار مرکز نام برده می گردد که در آن تعدادی از بچه ها کار هم سکونت دارند. اما این بچه ها با همه کمبودهایشان در مسابقه ای کشوری باعث افتخار شدند.

قهرمانی کشوری کاراته کاها از محله ای کم برخوردار

به گزارش خبرنگاران، سی امین دوره از مسابقات کاراته (شوتوکان) قهرمانی کشور چندی پیش به کار خود سرانجام داد. در این دوره از رقابت ها بیش از 2 هزار ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند و با هم مسابقه دادند. از منطقه 2 تهران هم 80 کاراته کا دختر و پسر در مسابقات شرکت کردند که از این تعداد 50 ورزشکار از محله فرحزاد بودند. این مسابقه ها در رده سنی نونهالان، بچه ها و نوجوانان برپا شد و در این میان ورزشکاران محله فرحزاد با کسب 14 مدال طلا، 27 نقره و 38 برنز در 2 بخش کاتا و کومیتو قهرمان شدند.

اکرم رجای معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 2 می گوید: ورزشکاران قهرمان محله فرحزاد زیر نظر سمانه سهرابی در سرای محله آموزش دیده و توانستند با همه کمبودها بیشترین مدال را از آن خود نمایند. در حالی که چند نفر از این مدال آوران از بچه ها کم برخوردار بودند، اما پیگیری ها و کوشش مربی نتیجه داد و آنها در کنار دیگر ورزشکاران هم سن وسالشان توانستند طعم قهرمانی را بچشند.

در این رقابت ها 30 دختر و 20 پسر ورزشکار از محله فرحزاد و 30 ورزشکار از سایر محله ها حضور داشتند و امتیاز بالای این بچه ها باعث شد تا تهران مقام اول و قزوین مقام دوم کشور کسب کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1401 بروزرسانی: 24 اسفند 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2363

به "قهرمانی کشوری کاراته کاها از محله ای کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی کشوری کاراته کاها از محله ای کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید