لغو انتخابی المپیک اسلالوم در قاره آمریکا و تعویق 3 تورنمنت قایقرانی در اروپا

به گزارش تور بالی اندونزی، فدراسیون جهانی و کنفدراسیون کانوئینگ قاره آمریکا، مسابقات انتخابی المپیک رشته اسلالوم را به دلیل نگرانی ها در مورد همه گیری ویروس کرونا لغو کردند.

لغو انتخابی المپیک اسلالوم در قاره آمریکا و تعویق 3 تورنمنت قایقرانی در اروپا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون قایقرانی، فدراسیون جهانی کانوئینگ گفت این فدراسیون پس از بررسی های محلی در رابطه با شیوع ویروس کرونا، مسابقات کسب سهمیه المپیک کانواسلالوم را که قرار بود از 9 اردیبهشت در برزیل برگزار شود، لغو کرد. پس از لغو این مسابقات، فدراسیون جهانی کانوئینگ برای تخصیص سهمیه های باقی مانده المپیک برای منطقه پان آمریکن، با کمیته بین المللی المپیک وارد بحث و گفت وگو شده است.

دبیرکل فدراسیون جهانی با اشاره به لغو این رقابت ها گفت: پس از بررسی و مشورت با دست اندرکاران اسلالوم در منطقه پان آمریکن، بهترین ها را برای المپیک انتخاب خواهیم کرد. دست اندرکاران برگزاری مسابقات بسیار برای برگزاری این رقابت ها تلاش کردند، اما متأسفانه شرایط کرونا در برزیل، دعوت از ورزشکاران و مسئولان به ریو را برای مسابقات غیرممکن می کند.

ICF همچنین به دلیل عدم اطمینان ویروس کرونا مجبور شده است سه رویداد در اروپا را به تعویق بیندازد. مسابقات قهرمانی جهان استندآپ پدلینگ در مجارستان، قهرمانی زیر 23 سال و جوانان کانواسپرینت در پرتغال و کاپ جهانی آب های خروشان در فرانسه نیز تا اواخر سال 2021 به تأخیر افتاده است.

دبیرکل ICF تأکید کرده اگرچه ممکن است این لغو و تأخیرها باعث ناراحتی بسیاری از افراد شود، اما سلامتی و ایمنی ورزشکاران باید در اولویت قرار بگیرد.

او ادامه داد: هیچ کس دوست ندارد برنامه ها را تغییر دهد، اما مطمئن هستیم که همه، بحرانی را که جهان در حال حاضر با آن رو به روست، درک خواهند کرد. ورزشکاران در بسیاری از مناطق جهان هنوز قادر به مسافرت و حتی تمرین نیستند. ما تصمیم گرفتیم مسابقات را به زمانی موکول کنیم که بتوانیم آن را به شکلی ایمن تر و عادلانه تر برگزار کنیم.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی کانوئینگ، مسابقات قهرمانی جهان استندآپ پدلینگ 18 تا 21 شهریور در بالاتونفرود مجارستان، مسابقات قهرمانی جهان زیر 23 سال و جوانان کانواسپرینت 12 تا 15 شهریور در مونتمور ولو پرتغال و کاپ جهانی اسلالوم، 9 تا 11 مهر در ترینیاک فرانسه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1699

به "لغو انتخابی المپیک اسلالوم در قاره آمریکا و تعویق 3 تورنمنت قایقرانی در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو انتخابی المپیک اسلالوم در قاره آمریکا و تعویق 3 تورنمنت قایقرانی در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید