مارتینس: گروه مان در لیگ ملت های اروپا متعادل است، اطمینان دارم ازار به یورو 2020 می رسد

به گزارش تور بالی اندونزی، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک از قرعه تیمش در لیگ ملت های اروپا راضی است.

مارتینس: گروه مان در لیگ ملت های اروپا متعادل است، اطمینان دارم ازار به یورو 2020 می رسد

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مارتینس پس از قرعه کشی رقابت های لیگ ملت های اروپا از شرایط تیمش گفت و ابراز امیدواری کرد ادن ازار، ستاره بلژیک به یورو 2020 برسد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: هیچ شکی ندارم ادن ازار در یورو 2020 حضور خواهد داشت. پیش بینی دقیق زمان بهبودی غیرممکن است، چون باید عمل جراحی را ببینید و بعد از آن مدت زمان بهبودی را مشخص کنید. دو هفته نخست مهم است، اما با شناختی که از ازار و کوشش او دارم مطمئنم در یورو 2020 همراه ما خواهد بود.

وی در ادامه اضافه نمود: قبل از اینکه او را در پیراهن تیم ملی بلژیک ببینیم با لباس رئال مادرید خواهیم دید. ادن بسیار آرام است و نگاه مثبتی دارد. تیم پزشکی رئال مادرید از ایده جراحی بسیار خوشنود بود و از اینجا به بعد باید قدم به قدم پیش برویم. باید کاری کنیم او قوی تر از قبل برگردد و اشتیاق بیشتری برای کسب پیروزی همراه با رئال مادرید و تیم ملی داشته باشد.

مارتینس همچنین توضیح داد: ازار بسیار بدشانس بوده است. بیش از 20 مسابقه را در طول فصل از دست داده اما وقتی به آمار و ارقام نگاه می کنیم، می بینیم مهار ازار طی سال های اخیر بسیار سخت بوده است. طی 8 سال گذشته در چلسی او به اندازه سال جاری بازی از دست نداده بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک درباره قرعه تیمش در لیگ ملت های اروپا هم گفت: بلژیک در گروه خوب و متعادلی قرار گرفته است و به صعود امیدوار هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 969

به "مارتینس: گروه مان در لیگ ملت های اروپا متعادل است، اطمینان دارم ازار به یورو 2020 می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتینس: گروه مان در لیگ ملت های اروپا متعادل است، اطمینان دارم ازار به یورو 2020 می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید