مخالفت مجلس با برق رایگان

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، در جلسه هیأت دولت که در ابتدای شهریور ماه برگزار گردید به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد قانون هدفمند کردن یارانه ها، این وزارتخانه مجاز شد تا صورتحساب برق مشترکان خانگی کم مصرف با الگوی مشخص شده در جدول پیوست را با تخفیف صد درصدی محاسبه کند.

مخالفت مجلس با برق رایگان

این تخفیف صرفا شامل سکونتگاه های دائمی درحال بهره برداری شهری و روستایی و هم چنین سکونتگاه های عشایری می گردد. سکونت گاه های خالی از سکنه و غیردائم نظیر باغ ویلاها مشمول این تخفیف نمی شوند.(فارس)

این در حالی است که مجموعه دولت با کسری بودجه روبرو هستند و دبیر اول کمیسیون انرژی مجلس نیز در مصاحبه با خبرنگاران گفت که وزارت نیرو نیز کسری بودجه دارد.

وی مطرح کرد: وقتی مجموعه وزارتخانه نیرو حدود 50 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد، با چه منطقی چنین طرحی را پیشنهاد داده و قرار است برق را برای بعضی از مشترکان با تخفیف 100 درصدی محاسبه کند.

بنا به گفته وی، قرار است در هفته آینده معاونان وزارت نیرو در کمیسیون انرژی حاضر شوند و به این سوال پاسخ دهند که با وجود کسری بودجه چطور این پیشنهاد را داده اند که برق برای بعضی از مشترکان رایگان گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1337

به "مخالفت مجلس با برق رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت مجلس با برق رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید