مدارک موردنیاز برای دریافت یاری هزینه دولتی ایتالیا (دی اس یو)

به گزارش تور بالی اندونزی، امکان اخذ یاری هزینه تحصیلی سالیانه2500 تا 5200 یورو برای کلیه دانشجویان به علاوه تخفیف 10تا 90 درصدی در شهریه و تخفیف 70 درصدی خوابگاه و سلف سرویس دانشگاه وجود دارد.

مدارک موردنیاز برای دریافت یاری هزینه دولتی ایتالیا (دی اس یو)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

مدارک لازم:

- ترجمه رسمی ایتالیایی شناسنامه پدر

- ترجمه رسمی ایتالیایی فیش حقوقی پدر (اگر پدر شغل آزاد دارند، به صنف مربوطه مراجعه کنید و گواهی حقوقی را اخذ کنید - فیش حقوقی باید برای سال گذشته میلادی تنظیم گردد)

- ترجمه رسمی ایتالیایی گواهی یورویی مربوط به فیش حقوقی.

نکته: بعضا دیده شده دانشجویان بدون ترجمه فیش حقوقی و فقط با ارائه ترجمه گواهی یورویی صادر شده توسط بانک مرکزی هم بدون هیچ مسئله ای بورس را دریافت نموده اند. چرا که در این گواهی مبلغ حقوق پدر و معادل ارزی آن درج میگردد و به دلیل معتبر بودن این گواهی، سازمان بورس به آن اعتماد کافی دارد. اما شما برای احتیاط بیشتر می توانید فیش خقوقی را نیز ترجمه کنید.

- ترجمه ایتالیایی اجاره نامه (اگر مستاجر هستید)

* منظور از رسمی آن است که مدارک باید به تایید وزارت امور خارجه نیز برسد که معمولا دارالترجمه ها این کار را انجام می دهند. برای اجاره نامه نیازی به این تایید نیست.

لیست دارالترجمه های معتبر برای ترجمه و مورد تایید سفارت ایتالیا بر روی بورد کنسولگری ایتالیا در خیابان آفریقا موجود می باشد.

منبع: ایزی اپلای
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1327

به "مدارک موردنیاز برای دریافت یاری هزینه دولتی ایتالیا (دی اس یو)" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدارک موردنیاز برای دریافت یاری هزینه دولتی ایتالیا (دی اس یو)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارک موردنیاز برای دریافت یاری هزینه دولتی ایتالیا (دی اس یو)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید