معرفی هتل بست وسترن ویلی مونترال ، 4 ستاره

به گزارش تور بالی اندونزی، هتل بست وسترن ویلی مونترال | Best Western Ville Montreal Hotel

این هتل که دارای 168 اتاق در 21 طبقه می باشد، فقط چند قدم تا کینگ رویال پارک فاصله دارد و دارای دسترسی آسانی به جاذبه های مرکز شهر مونترال می باشد. مهمانان می توانند از غذاهای لذیذ را در رستوران Le Parmigiano لذت ببرند. این هتل ایده آل مهمانان در مرکز شهر می باشد. مکان های های محبوب و مشهور مانند دانشگاه مک گیل و مرکز بل تنها یک پیاده روی کوتاه تا هتل بست وسترن ویلی مونترال Best Western Ville Montreal Hotel فاصله دارد. مغازه های منحصر به فرد و مراکز سرگرمی شبانه در خیابان سنت کاترین نیز تنها لحظاتی پیاده روی از هتل دور هستند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل بست وسترن ویلی مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل بست وسترن ویلی مونترال ، 4 ستاره

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل بست وسترن ویلی مونترال

دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، امکان استفاده از خدمات برگزاری رویدادها و جلسات با 7 اتاق جلسه و فضای کنفرانس، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی از جمله امکاناتی است که در این هتل 4 ستاره به چشم می خورد. علاوه بر این، مجهز به خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است. پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافی، روزنامه رایگان در لابی و آسانسور و بالابر می باشد. دستگاه خودپرداز بانک و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است تا در آن مهمانان از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، عربی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل بست وسترن ویلی مونترال

مرکز تناسب اندام یکی از خدمات تفریحی این هتل 4 ستاره در مونترال می باشد، همچنین دارای یک کافه نیز می باشد که برای سفارش نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را در فضای دلنشین هتل همراه با چشم اندازهای کوهستان و شهر درخواست دهید.

رستوران هتل

رستوران لی پارمیگیانو Le Parmigiano: این رستوران ایتالیایی صبحانه، ناهار و شام را روزانه سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش، تماس های تلفنی محلی رایگان و تهویه مطبوع تنها بخشی از خدمات این هتل می باشد. همچنین دارای میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، قهوه و چای ساز، یخچال و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. اگر به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کویین استاندارد: 15 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز کوهستان یا شهر به همراه حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین با دو تخت کویین: 31 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز کوهستان یا شهر به همراه حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین سوپریور: 21 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز کوهستان یا شهر به همراه حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ دولوکس: 21 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز کوهستان یا شهر به همراه حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کویین: 32 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز کوهستان یا شهر به همراه حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این قصر تا شما تنها 7 کیلومتر فاصله دارد. اگر با اتوبوس بروید معمولا 22 دقیقه ای آن را می بینید و با 8 تاکسی دقیقه راه دارید.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 400 متر فاصله دارد. با تاکسی 2 دقیقه و با اتوبوس 5 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 300 متر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 1 دقیقه ای و با اتوبوس 5 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 1 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 5 دقیقه و اگر با اتوبوس بروید حدودا 20 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 9 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه ای و با اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 28 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه هنر معاصر: این موزه با شما حدودا 16 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 22 دقیقه و با اتوبوس 75 دقیقه ای خواهید رسید.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 1 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 6 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 20 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 3 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 20 دقیقه ای و با اتوبوس 56 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل بست وسترن ویلی مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، کبک H3A 1W7، مونترال، خیابان پل 3407

3407 Peel St, Montreal, QC H3A 1W7, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 377

به "معرفی هتل بست وسترن ویلی مونترال ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل بست وسترن ویلی مونترال ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید