معرفی هتل 4 ستاره مریوت مونترال

به گزارش تور بالی اندونزی، این هتل با 611 اتاق و 36 طبقه در مرکز شهر مونترال به طور مستقیم با ایستگاه راه آهن VIA ، ایستگاه مترو، مرکز بل و مرکز خرید بزرگ زیرزمینی مونترال ارتباط دارد. هتل مریوت مونترال Marriott Montreal Hotel در فاصله ای بسیار نزدیک و در چند قدمی بسیاری از مکان های معروف مونترال است و دسترسی آسان به خرید، رستوران و مراکز سرگرمی دارد. دارای چشم انداز خیره کننده ای به مکان از جمله چند موزه دارد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل مریوت مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره مریوت مونترال

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل مریوت مونترال

این هتل 4 ستاره دارای امکانات برگزاری رویدادها در فضایی به مساحت 3323 متر مربع است که شامل فضای کنفرانس و 22 اتاق جلسه می باشد. علاوه بر این مجهز به اینترنت سیمی و وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات ورزشی 24 ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، مرکز تجاری، خدمات چک این سریع ، صندوق امانات و انبار چمدان است، علاوه بر این پارکینگ نیز با پرداخت هزینه در دسترس می باشد. سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز، دستگاه خودپرداز بانک، آسانسور و بالابر، سالن آرایش و خدمات عروسی می باشد. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. خدمات تور و بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 16 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل مریوت مونترال

این اقامتگاه دارای استخر داخل سالن (تمام سال)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، امکانات دوچرخه سواری(هزینه اضافی)، مکان های پیاده روی، بولینگ خارج از هتل (هزینه اضافی)، زمین گلف (3 کیلومتر فاصله و هزینه اضافی)، زمین تنیس خارج از هتل (هزینه اضافی) می باشد و سایر خدمات و امکانات تفریحی هتل در کنار این امکانات شامل فضای باز عالی است که می توتنید لحظات بسیار خوشی را به همراه یک نوشیدنی داشته باشید.

رستوران هتل مریوت مونترال

رستوران ساموئل دی چامپلین Samuel de Champlain: روزانه برای صبحانه، ناهار و شام خدمات ارائه می دهد. ناهار و شام دارای ویژگی های غذاهای مدیترانه ای است و دکوراسیون آن به سبک فرانسوی با ترتیبات گل می باشد.

کافه سناتور Senateur: این کافه در مجاورت رستوران قرار گرفته است، روزانه همراه با انواع نوشیدنی ها، ناهار به سبک بین المللی ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل دارای سیستم گرمایش، تهویه مطبوع، روزنامه رایگان، ملافه های ضد آلرژی و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سشوار، یخچال، ماکروویو، اتو و میز اتو و تلفن می باشد. وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ دولوکس: این اتاق ها 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ دولوکس با چشم انداز شهر: این اتاق ها 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق دابل با دو تخت: این اتاق ها 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق دابل دو تخت با چشم انداز شهر: این اتاق ها 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 19 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 10 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 16 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 900 متر فاصله دارد. با تاکسی 6 دقیقه، با اتوبوس 15 دقیقه و پیاده 16 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 1 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 5 دقیقه ای، با اتوبوس 10 دقیقه ای و با پیاده 10 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 2 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 7 دقیقه، اگر با اتوبوس بروید، 13 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 18 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 2 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه ای و پیاده 27 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید بین 22 تا 33 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 3 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 23 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 23 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 9 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 18 دقیقه ای و با اتوبوس 42 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل مریوت مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، QC H3B 4C9، مونترال، جاده دی لا گواچتیرو 1050

1050 Rue de la Gauchetière O, Montréal, QC H3B 4C9, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 373

به "معرفی هتل 4 ستاره مریوت مونترال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره مریوت مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید