مقاله: انواع داربست و نکته های آن

به گزارش تور بالی اندونزی، این نوع داربست ها، از لوله های فولادی با قطر 48.3 میلیمتر که به آن ها اصطلاحا لوله 5 سانتیمتری گفته می شود تشکیل شده اند. این لوله های دارای حداقل ضخامت 4 میلیمتر بوده و به وسیله بست های مربوطه مونتاژ می گردند.

مقاله: انواع داربست و نکته های آن

در فرایند ساخت و ساز کار گروهی و تعامل کارگران با یکدیگر بسیار زیاد مورد نیاز می باشد. داربست به دلیل ویژگی هایی که دارد طوری قابل نصب است که این امکان به راحتی فراهم می شود که کارگران با عبور از روی تخته الوار هایی که به نام سکوی داربستی هستند و یا با عبور از میله ها می توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند. و به راحتی بتوانند وسایل مربوط به ساخت و ساز را جابجا کنند.

پیشرفت تکنولوژی و صنعت هایی که امروزه ساخته می شوند هم تاثیر گذاشته است. این متریال تازه وزن سبک تری نسبت به نوع قدیمی آن دارند و حمل و نقل و جمع و آوری آن ها نسبت به قبل بسیار راحت تر شده است. ضمن اینکه نصب داربست هم کار آسانی است که بدون نیاز به متخصصان نصب داربست هم انجام خواهد شد. نصب آسان و سبکی وزن باعث شده است که پروژه های ساختمانی و بازسازی نما که بصورت موقت انجام می شوند استفاده زیادی از داربست داشته باشند.

منبع مقاله: انواع داربست و نکته های آن

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1962

به "مقاله: انواع داربست و نکته های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انواع داربست و نکته های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید